Japonya'da Zafer Pedrosa'nın - MOTOGP

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
2011 MotoGP şampiyonasının Japonya'da gerçekleştirilen 15. yarışını Repsol Honda'dan Dani Pedrosa kazandı.

Motegi pistinde gerçekleştirilen yarışta lider sürücülerin yaşadığı sorunların ardından liderliği ele geçiren Pedrosa damalı bayrağı ilk sırada gören isim oldu.

Yamaha'dan Jorge Lorenzo 2. olurken şampiyona lideri Casey Stoner podyumu tamamlayan isim oldu. Stoner yarışa lider başlamasına rağmen ilerleyen turlarda pist dışına çıkarak 7. sıraya kadar geriledi. Önünde yaşananları iyi değerlendiren ve kontrollü bir yarış çıkaran Stoner 3.lüğe kadar yükseldi.

Yarışın startında hatalkı kalkış yapan ve ceza alan Simoncelli ile Dovizioso pitten geçme cezası aldılar. Yarışın sonunda 4. olan Simoncelli olurken onu Dovizioso takip etti.

Ducati'den Valentino Rossi, ilk turun ilk virajındaki hatasıyla düştü ve yarış dışı kaldı.

Poz. Sürücü TakımFark
1 PEDROSA D.Repsol Honda TeamLap 24
2 LORENZO J.Yamaha Factory Racing+7.299
3 STONER C.Repsol Honda Team+18.380
4 SIMONCELLI M.San Carlo Honda Gresini+23.550
5 DOVIZIOSO A.Repsol Honda Team+23.691
6 SPIES B.Yamaha Factory Racing+37.604
7 HAYDEN N.Ducati Team+39.167
8 EDWARDS C.Monster Yamaha Tech 3+45.023
9 AOYAMA H.San Carlo Honda Gresini+49.074
10 DE PUNIET R.Pramac Racing Team+59.022
11 CRUTCHLOW C.Monster Yamaha Tech 3+1:13.964
12 AKIYOSHI K.LCR Honda MotoGP+1:21.709
13 ITO S.Honda Racing Team+1:26.381


Kaynak: TRF1
 

Ekli dosyalar

  • motogojapan2011rossicrash.jpg
    motogojapan2011rossicrash.jpg
    25.8 KB · Görüntüleme: 4,688
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Bütün yarışlar sabahın 4'üne 5'ine geliyor kaçırıyorum diye üzülürken, tam da teselli yakaladım diyordum bir tane, ilk birkaç turda bitti bunun da heyecanı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst