- Katılım
- 1 Tem 2006
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
meraba arkadaşlar adım ibrahim. izmirde oturuyorum. yaş 16 (bitti) seneye ehliyetimi alıp cbr 125imle aranızda olucam.şimdiden bilgi toplamak amaçlı takılıyorum buralara. ne de olsak motor sahibi olmak değilde bilinçli olmak önemli :cherry: :bounce: