İZMİRDEN SELAMLAR..

Katılım
20 Tem 2015
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar.. Buca'da ikamet ediyorum, Uzun bi aradan sonra tekrar race ile yola devam, tecrübeli arkadaşlardan destek bekliyorum ;)

a>
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst