İzmirli arkadaşlar merhaba, bir süredir yazılarınızı izliyorum. Siteye yeni üye oldum.Yaşım sizlere göre biraz ileri olduğu için yazışmalara katılmaya cesaret edemedim. Ama yaptığınız gezilere bayılıyorum. Hatta 16 Ekimdeki gezinize katılmak istedim ama sabah işim olduğu için akşamüstü geldim sizlerle köyün çıkışında karşılaştım sonra Bahçevana giderek bir akşam yemeği yedim ve sizler hakkında oradaki garsonlarla konuştum. Ertesi gün de sitede resimlerinizi gördüm. Erken gelemediğime üzüldüm.
Aranıza kabul ederseniz bundan sonraki gezilerinize katılmak isterim. Bu yazım ilk olduğu için biraz uzun oldu. Özür !!!