İZMİR TAYFASI 2 ARALIK TERAS CAFE FOTOĞRAFLARI

Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Bir İzmir Tayfası organizasyonu ile tekrar birlikteyiz... :king:

picture0683cv.jpg


picture0694xa.jpg


[
picture0720vk.jpg


picture0754xc.jpg


picture0792pb.jpg


picture0805wm.jpg


picture0814hj.jpg


Bunlar Canan'ın oyuncaklarıymış... :)

picture0820qw.jpg


picture0850ox.jpg


picture0864wq.jpg


picture0875ws.jpg


Bu fotoğraf bana magazin programlarını hatırlattı.... :mrgreen:

picture0887po.jpg


picture0892cs.jpg


picture0909ag.jpg


picture0915pm.jpg


picture0926oc.jpg


picture0933lc.jpg


Bu kimin keli???? :silent: :queen:

picture0945fo.jpg


picture0959ye.jpg


picture0960mn.jpg


picture0973io.jpg


picture0980in.jpg


picture0994hy.jpg


picture1003yz.jpg


picture1028cf.jpg


Bu makine gerçekten yürüyor, gözlerimizle gördük.... :cat:

picture1032lv.jpg


picture1044bb.jpg


picture1051cy.jpg


picture1068eu.jpg


picture1078ro.jpg


picture1086oh.jpg
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
resimler bu kadarmıydı yaw sanki bana daha çokmuş gibi gelio
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Ağu 2005
Mesajlar
144
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir geceydi ben çok keyif aldım orada olan herkeze çok teşekkür ederim
karakızın da dediği gibi daha fazla resimlerimiz vardı

bu arada o ilk fotoğraftaki görüntü kirliliğinin sahibi benim bir kusura bakmayın arkadaşlar
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
helal olsun benim tayfama yine ses getirmiş o ne kalabalık o ne neşe öyle eylemler devam ediyor
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Arkadaşlar benim makinemdeki resimler bu kadardı. Belki başka makinelerde de vardır, bilemiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Kas 2005
Mesajlar
37
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olcayın fotosu ile ilgili

ah seni kenan.nete resmimi verceğini bilseydim daha güzel poz verirdim diyo neyse.meşhur oldu kesin ben öldüm diyo.selamlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eki 2005
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bizde yok öyle özel poz vermek :smile: herkes doğal çıksın. gerçi olcay poz vermeyince de güzel çıkmış dimi ama 8)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst