- Katılım
- 2 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,378
zuhahahahahahahahahahhaha:cat::cat::queen::queen::queen::queen::queen:
yapcak bısey yok hayırlısı olsun..... puhahahha
cengız abı cok mutlu cıkmıs arkada baksanıza sırıtıyo ama alper abının durumu ıcımı acıttı bı acı belırtısı var suratında
Son düzenleme:


