- Katılım
- 22 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,013
Günaydın izmir mt :rendeer:
kardeşim hoşgeldin. nasıl keyifler??
hoşgeldin
tekrar geçmiş olsun....
tolga hoşgeldinnn...:cat:
Hoşgeldin yaa.. Nasılsın iyimisin ?
Çok çok geçmiş olsun.
Aman diyim dikkatli ol bir dahakine,bizi üzme...
Kusura bakma numaran yoktu arayamadım.Ziyaretine geleyim dedim ama Alper abiler sağolsun durumunla ilgili bilgilendirme yaptılar sürekli.
tolga tekrar geçmiş olsun, :rendeer:
GEÇMİŞ OLSUN DOSTUM.EN YAKIN DÜREDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.
Bu haftayı böyle geçirdik peki haftaya nereye gidicez :silent:
![]()
sercan ben seninle takılmam sen çok haşarı bi arkadaşsın benide ayartmaya çalışma lütfen
*not:bi dahaki sefere böyle şeyleri özelden yaz bilgisayarı tamirden geldi okuyo artık
anladın sen:wiinkk:
sercan ben seninle takılmam sen çok haşarı bi arkadaşsın benide ayartmaya çalışma lütfen
*not:bi dahaki sefere böyle şeyleri özelden yaz bilgisayarı tamirden geldi okuyo artık
anladın sen:wiinkk:
artçısından korkmayan TAŞ OLUR TAŞ :queen:ve özeline güvenme bazı arkadaşlar mangal rüşveti karşılığında okuyabilir![]()