[İzmir - MT]

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Sanada günaydın çayağacım benim.....:p


Gooodmoooorrrrniiinnnggg.......:queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Goodnigth arkadaşlar....:p

Allaaam yarabbim bide bu moda çıktı........:queen:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Eeee abi imam ossurursa cemaat sıçar demiş atalarımız.Sen bir ingilizce kelime söylesin başkası tamamen ingilizce yazmaya başlar :p Ya bu arada kimse yok ortalıkta :farao:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
arkadaslar yarin beni kim artci olarak alabilir? hatay noktadayim... gezi topic inde cep no var... odemeli yapmayiniz:)
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
65
kardeşim hoşgeldin. nasıl keyifler??

hoşgeldin
tekrar geçmiş olsun....

tolga hoşgeldinnn...:cat:

Hoşgeldin yaa.. Nasılsın iyimisin ?
Çok çok geçmiş olsun.
Aman diyim dikkatli ol bir dahakine,bizi üzme...

Kusura bakma numaran yoktu arayamadım.Ziyaretine geleyim dedim ama Alper abiler sağolsun durumunla ilgili bilgilendirme yaptılar sürekli.

tolga tekrar geçmiş olsun, :rendeer:

GEÇMİŞ OLSUN DOSTUM.EN YAKIN DÜREDE GÖRÜŞMEK ÜZERE.

herkese teşekkür ederim arkadaşlar bu kısa sürede güzel dostluğunuz için:rendeer:en kısa sürede tekrar toplantılara gelmeye çalışacağım ama malesef motorla olmayacak:pr: artçı olmak da keyiflidir iki teker üstünde olduktan sonra:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sercanım ekibi gördün bugün istersen kaşınma :mrgreen:yanlışlıkla ağzından sihirli kelimeyi (mangal) kaçırırsın valla ocağın söner :cyclopsan izmiri terk eder SİMİ ye kaçarsın :queen:
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
sercan ben seninle takılmam sen çok haşarı bi arkadaşsın benide ayartmaya çalışma lütfen:p

*not:bi dahaki sefere böyle şeyleri özelden yaz bilgisayarı tamirden geldi okuyo artık:p

anladın sen:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sercan ben seninle takılmam sen çok haşarı bi arkadaşsın benide ayartmaya çalışma lütfen:p

*not:bi dahaki sefere böyle şeyleri özelden yaz bilgisayarı tamirden geldi okuyo artık:p

anladın sen:wiinkk:

Zaten yakın takiptesin... Bilmem anlatabildimmi?....:queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
sercan ben seninle takılmam sen çok haşarı bi arkadaşsın benide ayartmaya çalışma lütfen:p

*not:bi dahaki sefere böyle şeyleri özelden yaz bilgisayarı tamirden geldi okuyo artık:p

anladın sen:wiinkk:

artçısından korkmayan TAŞ OLUR TAŞ :queen:ve özeline güvenme bazı arkadaşlar mangal rüşveti karşılığında okuyabilir :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
artçısından korkmayan TAŞ OLUR TAŞ :queen:ve özeline güvenme bazı arkadaşlar mangal rüşveti karşılığında okuyabilir :p


Öğrenecek abisi..... Tecrübe ister bazı şeyler....:p:p:p


Heeey hepiniz serildiniz yataklara...İyiki 100 km yaptınız ha......:pr::pr::pr: Saat daha 2.Kimse yok ortada.......:bounce::bounce::bounce:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ben gece 3 gibi girebildim evime. neyse hadi herkese iyi haftalar hayırlı işler
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
İZMİR MT ye uzun zamandır girmiyormuşum ha onu farkettim.Dün ben de 23:30 da yattım ama bünye nasıl bi bünyeyse uykum vaaaaar ulaaayyyynn
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ben yataktan sürünerek çıktım resmen. uykulu uykulu derse girdim kimbilir ne anlatım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst