[İzmir - MT]

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Topice bak,hakikaten restaurant gibi olmuş.Ev ve işyerlerine servis var mı ? (Aslında motorlu servis işinden mi yırtsak ne,bi yer açalım,hep beraber çalışalım:pMotorcular sipariş verse bile yeter.)



Topic açmadığımız halde günde o kadar kişi geliyo,sandwich buluşması dersek sandwichciyi o günlük bizim için çalıştırmamız lazım :p



Demi.. ::dpac:: Cesur bitiremedi o sandwichi geçen gün :p



Biz Cengiz abiyle yemek işine giriyoruz,çaktırma :p Ona ön hazırlık bu..Parayı sizlerden vurucaz :)


Cengiz abiden zaten şüpheleniyordum ama seninde böyle bir komploya alet olacağın hiç aklıma gelmezdi:p:p:p Kurban olarakta bizim gibi masum insanlarımı seçtiniz:)

hehehhe forrap ben açıyorum yakında MT izmir yemek salonunu. çaylar da bedava şirketten olacak. yemekler ise dadından yenemeyecek bile:queen::queen:

Çaylar bedava olcakmış peehhhhh sanki senden millete çay kalcakta bedava vercen:queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
hehehhe forrap ben açıyorum yakında MT izmir yemek salonunu. çaylar da bedava şirketten olacak. yemekler ise dadından yenemeyecek bile:queen::queen:

O zaman sende ortak ol bize,yoksa barındırtmam seni,rakip olamazsın zaten bize :p Yüksek yerlerde tanıdıklarım var,mutfağında haşere var diye kapattırırım mekanını :)

Cengiz abiden zaten şüpheleniyordum ama seninde böyle bir komploya alet olacağın hiç aklıma gelmezdi:p:p:p Kurban olarakta bizim gibi masum insanlarımı seçtiniz:)

Eee naparsın,ekmek parası :) Ekmek aslanın miğdesinde.
Hazır kitleyi yakalamışken üç beş de biz kazanalım,yemek işine girelim dedik :p Ama İzmir MT üyelerine % 1 iskonto yapıyoruz bol bol yiyin diye,biz ailemizi unutmayız hiç :wiinkk:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
O zaman sende ortak ol bize,yoksa barındırtmam seni,rakip olamazsın zaten bize :p Yüksek yerlerde tanıdıklarım var,mutfağında haşere var diye kapattırırım mekanını :)



Eee naparsın,ekmek parası :) Ekmek aslanın miğdesinde.
Hazır kitleyi yakalamışken üç beş de biz kazanalım,yemek işine girelim dedik :p Ama İzmir MT üyelerine % 1 iskonto yapıyoruz bol bol yiyin diye,biz ailemizi unutmayız hiç :wiinkk:

İskonto miktarını yanlış yazdın heralde olsun insanlık hali sende yanlış yapabilirsin ben düzelteyim bari %100 dicektin sanırım:p:p:p
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
konulara biraz uzakta kalsam, ben geldim:rendeer:
herkese selmalar olsun

ulen mi? arkadasım burası istanbul sayfası degil, destur la gir oyle yaz...

versene 5 milyonu mu:queen:


abi ben jesse yi topiclerden biseye benzetmiltim ama yakından gorunce karakuru biseymiş...:queen:



hade leyynnn, başka abi bul kendine.... burdakiler bizim abimiz...

:bounce:





sen fuarın ilk gunu niye sabah 6 ya kadar kaldın orda, hadi 6 ya kadar kaldında eve niye gittin bi daha... o hayabusanın yanındaki muhabbet neydi oyle... guvenlik kamerasından gosterdilerde:queen:

MT İzmir ekibi süpper insanlarsınız....
sizlerle gurur duyuyorum:bestmt: iyiki varsınız:rendeer::rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
o senin güzelliğin özer abicim. sizin gibi abilerimiz varken bu grubun sırtı yere gelmez. sevgiler selamlar
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
o senin güzelliğin özer abicim. sizin gibi abilerimiz varken bu grubun sırtı yere gelmez. sevgiler selamlar

bütün gün hiç yorum yapmaksızın okusam bıkmam:cat:
kendi kendime gülmekten bir hal oluyorum valla:queen:
Allah sizlerin yüzünden gülücüğü eksik etmesin.......
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
izmir ahalisi laptop alacak olan varsa bana ulaşşsın elimde sıfır kutusunda yurtiçi faturalı laptop war hp pavilion dv 6715 uygun fiyata vericem
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
1000 liraya ben vereyim fadıl sana...son model sistem kurulmamış üzerine el değmemiş yurtdışı faturalı dünya garantili compaq presario :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bunlar hep sercanın başının altından çıkıyor hepinizi TÜCCAR yaptı :queen:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
fuarresimleri002lf5.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
dedem ortalarda çok dolaşma bekarların nasibini kapatacaksın bu KARİZMAYLA :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Rahmi amcam bakışların çok keskin :wiinkk: Allah nazarlardan saklasın :rendeer:

Bu arada EliteXC(Erdem) bugun yanıma uğradı.. ayağına sağlık kardeşim... çayımızı içtik sohbetimizi ettik, gelmek isteyipte gelmeyenleri bekliyorum... gelenlerde birdaha gelsin :wiinkk:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst