- Katılım
- 15 Eyl 2007
- Mesajlar
- 732
Topice bak,hakikaten restaurant gibi olmuş.Ev ve işyerlerine servis var mı ? (Aslında motorlu servis işinden mi yırtsak ne,bi yer açalım,hep beraber çalışalımMotorcular sipariş verse bile yeter.)
Topic açmadığımız halde günde o kadar kişi geliyo,sandwich buluşması dersek sandwichciyi o günlük bizim için çalıştırmamız lazım
Demi.. ::dpac:: Cesur bitiremedi o sandwichi geçen gün
Biz Cengiz abiyle yemek işine giriyoruz,çaktırmaOna ön hazırlık bu..Parayı sizlerden vurucaz
![]()
Cengiz abiden zaten şüpheleniyordum ama seninde böyle bir komploya alet olacağın hiç aklıma gelmezdi
hehehhe forrap ben açıyorum yakında MT izmir yemek salonunu. çaylar da bedava şirketten olacak. yemekler ise dadından yenemeyecek bile:queen::queen:
Çaylar bedava olcakmış peehhhhh sanki senden millete çay kalcakta bedava vercen:queen::queen::queen:
Son düzenleme: