- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
Forrap'ım seke seke çaydan geçenim; hepimizin derdi para değil mi sonuçta 
Lem ben sana para vermem dedim yaFotoğrafı kim çekti ?Tripod mu kullandın yoksa
Alırız olm sorun değil,de ne aradığını bilmeyen,ne alacağı konusunda sıkıntı çeken ben değilim sensinBen parasal sıkıntı çekiyorum,onu halledince alacağım makinalar belli.400 ytl için mantıklı aslında.Du ben bi düşüneyim seni..
Özcan,sana tavsiyem namaz kılmak için değilse cami duvarından uzak dur
Aykut,proyu severim,banlamamBi eşeklik etmiş diye hemen neden banlayayım
![]()
Rahmi amcacım, bizim gibiler senin eserindir, benim hayatım seni tanıdıktan sonra degisti... bi cok seyi senden ogrendim ben... e e e hatirlarsan her hafta baska bi artcıyla gelirdin gezilere... bizlerde sana özendikkötü mü yaptık... bize rkı muhabbetlerinde taktikler veriyordun, ben de senden aldıgım egitimler boşa cıkmasın dedim...:rendeer:
apv41 delil toplarken ben de bos durmadım, benim de gizli calısmalarım oldu...:cherry:
hodri meydan... kapısalım...
şşşştttt lem Semra ablan duyacak sonra ikimiz birden kaçmamız gerekecek aman ağzını sıkı tut.
sagolasın kardesim... ayrıca filmler icinde tekrardan tesekur ederim... fuar gecti gitti bitti... kazandigimi da burda yer gelirim zaten![]()
Ayrıca kazandığın paraları sakın bitirme gittiğimiz yerlerde penguenlerle yeriz serkancım ben öğretirim sana nasıl olacağını:queen:
ŞOK ŞOK ŞOK AZ SONRA vallahi kime kızdılar şaşıracaksınız.
foto lu acıklama yapıcam.:bounce:



Cengiz abime vuran eller kırılsın![]()
O gün biraz sinirliydik,üç beş de koruma,güvenlik vs. tartakladık..Olsun,sağlık olsun..Ölen yoktu en azından ::139::
keşke bende gelebilseydim bak ekşını kaçırmışım. kesin 8-10 kişi de ben indirirdim orda:queen:
karizma meselesi aslında ama sende de çok şık duruyordu sana ayrı bir hava katıyordu bende durduğu kadar olmasada :bounce: