[İzmir - MT]

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Lem ben sana para vermem dedim ya:p Fotoğrafı kim çekti ?Tripod mu kullandın yoksa :p
Alırız olm sorun değil,de ne aradığını bilmeyen,ne alacağı konusunda sıkıntı çeken ben değilim sensin :) Ben parasal sıkıntı çekiyorum,onu halledince alacağım makinalar belli.400 ytl için mantıklı aslında.Du ben bi düşüneyim seni..

Özcan,sana tavsiyem namaz kılmak için değilse cami duvarından uzak dur :p

Aykut,proyu severim,banlamam :) Bi eşeklik etmiş diye hemen neden banlayayım :p

Tamam saygıya sevgiye değer değerli moderatörüm artık cami olan sokağa bilem girmem::asker::

:p
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Rahmi amcacım, bizim gibiler senin eserindir, benim hayatım seni tanıdıktan sonra degisti... bi cok seyi senden ogrendim ben... e e e hatirlarsan her hafta baska bi artcıyla gelirdin gezilere... bizlerde sana özendik:) kötü mü yaptık... bize rkı muhabbetlerinde taktikler veriyordun, ben de senden aldıgım egitimler boşa cıkmasın dedim...:rendeer:

apv41 delil toplarken ben de bos durmadım, benim de gizli calısmalarım oldu...:cherry:

hodri meydan... kapısalım...

şşşştttt lem Semra ablan duyacak sonra ikimiz birden kaçmamız gerekecek aman ağzını sıkı tut.



sagolasın kardesim... ayrıca filmler icinde tekrardan tesekur ederim... fuar gecti gitti bitti... kazandigimi da burda yer gelirim zaten:p

Ayrıca kazandığın paraları sakın bitirme gittiğimiz yerlerde penguenlerle yeriz serkancım ben öğretirim sana nasıl olacağını:queen:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575

FLASH FLASH FLASH arkadaşlar size bi soru bu arkadaşlar neden sert yapıyor.KİM bunları bu kadar kızdırdı AZ SONRA AZ SONRA herkes fikrini yazsın bu gece saat 22.30 fotolu acıklama yapacagım.:pale::pale::pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
kesin birileri bi yamuk yapmıştır. yoksa bu arkadaşlar durduk yere sert yapmazlar. kim çektiyse ona kızmışlardır
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
Arkadaşlar yanlız gözlere bakın vallahi ben bişi yapmadım :queen:nasıl kırmızılar oyyyy korktum :salut:
bunlar harbi kızmışlar ama kime
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
kime kızacaklar yaw şeker gibi adam bunlar kimseciklere kızmamışlardır, heleki böle bi günde :wiinkk:
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
ŞOK ŞOK ŞOK AZ SONRA vallahi kime kızdılar şaşıracaksınız.

foto lu acıklama yapıcam.:bounce:
 
Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
60
Herkeze iyi akşamlar arkadaşlar gevşeyin biraz

ŞOK ŞOK ŞOK AZ SONRA vallahi kime kızdılar şaşıracaksınız.

foto lu acıklama yapıcam.:bounce:

fotoları bekliyoruz ne zaman ekliyeceksin:):):)


FLASH FLASH FLASH arkadaşlar size bi soru bu arkadaşlar neden sert yapıyor.KİM bunları bu kadar kızdırdı AZ SONRA AZ SONRA herkes fikrini yazsın bu gece saat 22.30 fotolu acıklama yapacagım.:pale::pale::pale:

resimler iyi çıkmış tam foto jenik çok derin bakışlı anlayan anlar her mana çıkabilir. ama foto güzel sanki sinema afişi gibi:cat::cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
bencede dolu ve harbiden resmin arkasına patlayan araba falan koy tam sinema afişi ama az sonra acıklayacam .

bekleyin 22.30 da

İşte fuar ın olayı ...





bu ikiliyi neden bu kadar kızdırmış bu kadar cengiz abi bilmiyom ben sadece karaleri cektim.cengiz abiden dinleriz

bu arada ümmet abimde nasıl izlyor bi bakarmısınız.:cherry:




aslında herşey nede güzeldi.



bütün mt üyeleri hepiniz süpersiniz.:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
itiraf ediyorum :pr:

manken kızlarla ilgilenmemişim grubun adını kötüye çıkarmışım çok yaşlıymışım çaptan düşmüşüm yedim sopayı oturdum aşağı MODUMUN vurduğu yerde gül bittide diğeri leke bıraktı :queen:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Cengiz abime vuran eller kırılsın :p
O gün biraz sinirliydik,üç beş de koruma,güvenlik vs. tartakladık..Olsun,sağlık olsun..Ölen yoktu en azından ::139::
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Arkadaşlar...
Kişisel nedenlerden ötürü gruptan ayrılıyorum.
Hepinizi tadığıma sevindim
Yolunuz ve hayatınız açık olsun
:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Cengiz abime vuran eller kırılsın :p
O gün biraz sinirliydik,üç beş de koruma,güvenlik vs. tartakladık..Olsun,sağlık olsun..Ölen yoktu en azından ::139::

keşke bende gelebilseydim bak ekşını kaçırmışım. kesin 8-10 kişi de ben indirirdim orda:queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
[/QUOTE]

ulen benim gözlük benden çok yakışmış valla:queen::queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
karizma meselesi aslında ama sende de çok şık duruyordu sana ayrı bir hava katıyordu bende durduğu kadar olmasada :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst