ya merak ediyom her hafta toplantıda ne yapıyorsunuz ( sadece meraktan) ? tabi ben görüyorum arada kordondan geçerken R1 Dl650 Honda falan cekiyorsunuz deli oluyom bende yok die. ben çinle gelsem olur mutabi 2-3 sokak arkaya park ederim artık.
ya merak ediyom her hafta toplantıda ne yapıyorsunuz ( sadece meraktan) ? tabi ben görüyorum arada kordondan geçerken R1 Dl650 Honda falan cekiyorsunuz deli oluyom bende yok die. ben çinle gelsem olur mutabi 2-3 sokak arkaya park ederim artık.
ya merak ediyom her hafta toplantıda ne yapıyorsunuz ( sadece meraktan) ? tabi ben görüyorum arada kordondan geçerken R1 Dl650 Honda falan cekiyorsunuz deli oluyom bende yok die. ben çinle gelsem olur mutabi 2-3 sokak arkaya park ederim artık.