[ Izmir Mt. ] 27.04.2007 Toplantisi

Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
Merhaba arkadaşlar,
bu haftaki toplantı yerimiz.

Bostanlı-mavişehir YASEMİN KAFE
( Bostanlı Beşikçioğlu camii karşısı )

Saat: 19:30

Sevgi ve Saygılarımla,
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
616
Bostanlı Yasemin Cafe de görüşmek dileğiyle arkadaşlar,sonrasında da Florya açılışı da yaparız artık..:p Herkese selam ve sevgilerimi yolluyorum..:rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
ya merak ediyom her hafta toplantıda ne yapıyorsunuz ( sadece meraktan) ? tabi ben görüyorum arada kordondan geçerken R1 Dl650 Honda falan cekiyorsunuz deli oluyom bende yok die. ben çinle gelsem olur mu :) tabi 2-3 sokak arkaya park ederim artık.
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
ya merak ediyom her hafta toplantıda ne yapıyorsunuz ( sadece meraktan) ? tabi ben görüyorum arada kordondan geçerken R1 Dl650 Honda falan cekiyorsunuz deli oluyom bende yok die. ben çinle gelsem olur mu :) tabi 2-3 sokak arkaya park ederim artık.

Hic gelmedigin nasilda belli oluyor. Kimse kimsenin motruna bakmiyor mesle motorda degil yurekte. Sen git toplatiya hattamotorunuda gotur :) oda sevinsin sen icerde muabbet ederken oda disarda muhabbete katilsin.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu yaz ızmıre gelınce bı bulusmanıza bende katılıcam he ona göre:mrgreen:
dikiliden bıraz uzak ama napalım :mrgreen:
 
Katılım
23 Eki 2005
Mesajlar
302
ya merak ediyom her hafta toplantıda ne yapıyorsunuz ( sadece meraktan) ? tabi ben görüyorum arada kordondan geçerken R1 Dl650 Honda falan cekiyorsunuz deli oluyom bende yok die. ben çinle gelsem olur mu :) tabi 2-3 sokak arkaya park ederim artık.

Ah be güzel kardeşim, aramıza katılanları motoruyla değerlendirmiş olsaydık yanmıştık. Biz ne motorlar gördük üstünde adam yok biz adamlar gördük altında motor yok:bounce:

Sen gönlünü ferah tut çini japonu hiç farketmez gel. ne olursan ol gel....:)
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
ya merak ediyom her hafta toplantıda ne yapıyorsunuz ( sadece meraktan) ? tabi ben görüyorum arada kordondan geçerken R1 Dl650 Honda falan cekiyorsunuz deli oluyom bende yok die. ben çinle gelsem olur mu :) tabi 2-3 sokak arkaya park ederim artık.


bizim için motorun değil gönül dostu olman önemli,
buyur gel dostum.
saygılarımla,
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst