- Katılım
- 29 Eyl 2005
- Mesajlar
- 4,008
yalnıs yerden alıntı yapmısım abı yav sende hemen pıstı yapıyon duzelttık ıste alla allaale:
ale:
ale:
BEGÜM yanlış yerden almış neden bu kadar üstüne varıyorsun alper
yalnıs yerden alıntı yapmısım abı yav sende hemen pıstı yapıyon duzelttık ıste alla allaale:
ale:
ale:
yalnıs yerden alıntı yapmısım abı yav sende hemen pıstı yapıyon duzelttık ıste alla allaale:
ale:
ale:
Bu nasıl yorum şimdi......:silent::silent: Anlayan varmı?..... :queen::queen::queen:
Başkasının gülüşüne gülen adama bende gülerim......:queen::queen::queen::queen:Zuhahahaha puhahahaha:queen::queen::queen:
BEGÜM yanlış yerden almış neden bu kadar üstüne varıyorsun alperzaten vuran vurmuş yapma böyle :queen::queen::queen::queen:
ilk toplantıda arkamı kollayın :queen: itfaiye arabası görürseniz haber verin :wiinkk: KAÇAYIMMMMMMM :queen:
|
||||||||||