[İzmir MT] 23.11.2007 Cuma "Plak Yapiyoruz" Buluşmasi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Bu nasıl yorum şimdi......:silent::silent: Anlayan varmı?..... :queen::queen::queen:

Başkasının gülüşüne gülen adama bende gülerim......:queen::queen::queen::queen:Zuhahahaha puhahahaha:queen::queen::queen:

Bende gülmezsem eksik kalır:cat: Puhahhuhahuhauhuhaaaa:queen:

BEGÜM yanlış yerden almış neden bu kadar üstüne varıyorsun alper :p zaten vuran vurmuş yapma böyle :queen::queen::queen::queen:

Abi nedemek istiyorsun sen Begüm'e :pr:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ilk toplantıda arkamı kollayın :queen: itfaiye arabası görürseniz haber verin :wiinkk: KAÇAYIMMMMMMM :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Varya çenkisle ben begüm itfaiyeci olunca çekeceğimiz var........ Pembe hortumunu üzerimize salar....:p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst