izlerken başım döndüüü

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
78
bunlarin gözüdönmüs atom cekirdegi gibi notron proton hesabi
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
1,051
Paylaşım için teşekkürler.
Bir tanesi bir düşse hepsi içerde telef olacak :)
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
ben canlı ızledım bu gosterıyı.sırkte 5 motordu lambaları kapatıp sadece farlarla donuyolardı.canlı ızlerken daha heyecanlı oluyo.hatta donerlerken bırbırlerıyle sakalasıyodu adamlar.kasklarına vuruyolardı bırbırlerının.
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
heheheh,
sayın İhtiyar iyi bilir bunları. Eskiden bunun iptidai modeli olan ahşap fıçılarda dönerlerdi 3 motor istanbul panayırlarında:mrgreen:
onlar zig-zag yaparlardı, bir de 2 motor ters yönde sürerlerdi, sistem iptidai olunca risk ve zevk artardı. Seyirciler, yakın çekim hiçbir güvenlik önlemi olmadan seyrederdik:cat::cat:
Gavurda İMKÂN var tabii, küresel olanını yapmışlar: Globalleşen Dünya:queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bizde yapanlar kask ta takmıyorlar.... Bizimkiler daha cesaretli....:p
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ehuehe cok zevkli bi$i ya.. Burda olsa ole bi$i $erefsizim yapardim :p
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bu işi yapmak için hafif motor lazım,tercihan 2 zamanlı olmalı.
Aslında trafikte sürmekten daha az riskli.
 
Katılım
9 Kas 2006
Mesajlar
346
heyyyyyyt beeeee nerde o eskı gençliğim ..........:mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
99
o neeeeeeeeeeeeee dedim yaaaaaaa.. benim gibi acemiler için bu hareketler direk ölüm.. yani korkudan :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst