İyi Düşünün!

Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İYİ DÜŞÜNÜN

Bu yılınızı iyi geçirdiniz mi?
Sağlıklı olduğunuz için hiç sevindiniz mi?
Bu yıl hiç gün ışığı ile uyandınız mı?
Kaç kez güneşin doğuşunu izlediniz?
Bir neden yokken kaç kişiye hediye aldınız?
Kaç sabah yolda bir kediyi okşadınız?
Bu yıl yeni doğmuş bir bebek parmağınızı
sıkıca tuttu mu hiç?
Ve siz onu hiç kokladınız mı?
Yaz gecelerinde ne çok yıldız olduğuna
hiç şaşırdınız mı?
Kendinize bu yıl kaç oyuncak aldınız?
Kaç kez gözlerinizden yaş gelinceye kadar güldünüz?
Yaşlı bir ağaca sarıldınız mı bu yıl?
Çimlere uzandığınız oldu mu?
Çocukluğunuzdan kalan bir şarkıyı söylediniz mi hiç?
Hiç suda taş kaydırdınız mı bu yıl?
Kaç kez kuşlara yem attınız?
Bir çiçeği dalındayken kokladınız mı?
Bu yıl kaç kez gökkuşağı gördünüz?
Ya da hediye alan bir çocuğun gözlerindeki ışığı?
Kaç kez mektup aldınız bu yıl?
Eski bir dostunuzu aradınız mı hiç?
Kimseyle barıştınız mı bu yıl?
Aslında mutlu olduğunuzu kaç kez farkettiniz bu yıl?
İyi bir yılın, bunlar gibi birçok "küçük şeye"e
bağlı olduğunu hiç düşündünüz mü bu yıl?
Yayılın çimenlerin üzerine.....
Acele edin....
Er veya geç...
Çimenler yayılacak üzerinize...

Can DÜNDAR
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
167
Pazartesi sendromu için iyi bir ilaç bu yazı Peril,Can Dündarın yüregine senin de ellerine sağlık...
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hemen hemen hiç birini yapmamışım ben.kötü yaaa. geçti benden böyle şeyler diyorum kendimi avutmaya çalışıyorum.
 
Katılım
19 Ağu 2005
Mesajlar
637
Valla ben çoğunu yaptım ve en son da çimenlerin üzerine yayılacaktım ki şimdi onu yapamadım çok ıslaktı , kuruyunca ve havalar ısınıca ilk iş olarak çimenlere uzanacağım ve yıldızlara bakıp , yerden kopardığım bir ot parçasıyla dişimi karıştıracağım.. :)))))))
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
paylaştığın için teşekkür ederiz:rendeer:

ben birçoğunu yaptım demekki bende hala hayat var:cherry:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne seneydi

3 kere dükkanım soyuldu
babamla kavgam bitmedi
bitmeyecek gibide
yeni yıla 5 milyar borçla giriyorum
2 kaza soktum bu seneye
bilmiyorum:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lanet bir yıldı..Bir CBR 600 alacaktım alamadım parayı kaptırdım...Bahiste hiç kazanamadım hep kaybettim....Motorlarıma binip doğru dürüst gezemedim...Arabama tüp takamadım..Ayrıca lastiği taş kesti..Suzukinin arka lastiğine kazma kadar bir çivi saplandı..lastik heder oldu....v.s v.s Yani bir yıl daha dandirik yere yaşlanmış olduk...............:salut:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
245
Peril' Alıntı:
Bu yıl yeni doğmuş bir bebek parmağınızı
sıkıca tuttu mu hiç?
:)
yarın yeni doğmuş bi bebek avına çıkacam ve bunu kesin yapacam, uzun zamandır yapamadığım çok hoş bi duygu:)
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Ya peril senin işin gücün yokmuuuu,ben çoğunu yapamadım bazan zaman yetmiyor 24 saat yetmiyor,ama yinede ne olursa olsun insanları,doğayı hayvanları ve motorumu çooooook seviyorum.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst