- Katılım
- 22 Şub 2007
- Mesajlar
- 1,760
mübarek gün ne okyeyiymiş oturn tvnin basina dua edin bende çikacam birazdan:queen:
hava soguk yav napak başka cayı koyarım şimdi evde okey atarız oh kebab
gittim ben görüşrükkkk
Son düzenleme:
mübarek gün ne okyeyiymiş oturn tvnin basina dua edin bende çikacam birazdan:queen: