- Konu Yazar
- #1
öncelikle selamın aleyküm. Adım mustafa 17 yaşındayım
aslında motosiklete hevesim hiç yoktu ama sağa sola gitmek için alayım bitane dedim malesef bu yaz içinde 4 defa motosiklet değiştirdim :mrgreen: istanbul tuzlada oturuyorum, lise son öğrencisiyim motorlu araçlar bölümü okuyorum ayrıyetten kartal oto sanayisinde okuldan çıkınca çalışıyorum
motorumla ilgili konulara bakarken ortamı sıcak buldum bende katılayım dedim. 
ilk motorum 100 lük yukiydi arkadaşımdan taksitle almıştım ama sorun çıkardığı için geri verdim :mrgreen:
[/url][/IMG]
daha sonra 175 tlye bisan 150 lik scooter aldım bunla sanayide parça almaya gidiyodum şanzıman felan taşımıştım ama buda sorunlu olduğu için s3 mini telefon karşılığında takas ettim :mrgreen:
[/url][/IMG]
daha sonra cub tarzı motorlara hevesim olduğundan bitane yamaha crypton çakması sanırım 125 lik cup aldım, gidişi çok iyiydi ama 2 ve 3. vitesler yoktu 1 ve 4 gidiyodum baya para harcadım biraz zarar ettim ama sonunda kurtulmuştum :mrgreen:
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
daha sonra motorumu yaptırdığım yerdeki ustamın tavsiyesiyle üste biraz para verip modenas marka bi cupla takas ettim, motorun ön maşası yamuktu sadece, zaten benim cubumu hurdaya atacakları için onun maşasını uydurduk disk fren ve tekerlekle birlikte :mrgreen: modenası ilk başta çinli sanıyodum ama motora bindiğimde işte motor buymuş dedim :mrgreen: biraz araştırdım bu motorun üstünde durmaya karar verdim nihayet :mrgreen:
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
tekrardan selamın aleyküm
ilk motorum 100 lük yukiydi arkadaşımdan taksitle almıştım ama sorun çıkardığı için geri verdim :mrgreen:
daha sonra 175 tlye bisan 150 lik scooter aldım bunla sanayide parça almaya gidiyodum şanzıman felan taşımıştım ama buda sorunlu olduğu için s3 mini telefon karşılığında takas ettim :mrgreen:
daha sonra cub tarzı motorlara hevesim olduğundan bitane yamaha crypton çakması sanırım 125 lik cup aldım, gidişi çok iyiydi ama 2 ve 3. vitesler yoktu 1 ve 4 gidiyodum baya para harcadım biraz zarar ettim ama sonunda kurtulmuştum :mrgreen:
daha sonra motorumu yaptırdığım yerdeki ustamın tavsiyesiyle üste biraz para verip modenas marka bi cupla takas ettim, motorun ön maşası yamuktu sadece, zaten benim cubumu hurdaya atacakları için onun maşasını uydurduk disk fren ve tekerlekle birlikte :mrgreen: modenası ilk başta çinli sanıyodum ama motora bindiğimde işte motor buymuş dedim :mrgreen: biraz araştırdım bu motorun üstünde durmaya karar verdim nihayet :mrgreen:
tekrardan selamın aleyküm