Departed, dün gittim hala çözülemedi

ale: Rampa kalkışlarında gazı bazen yemiyo; usta eğildi motora gaz verip kesti 10 dk dinledi motoru acaba nerden yapıyo ama cix bulamadı ve sonunda gaz ayarını max.seviyeye getirdi şimdilik böyle idare et dedi; eğer istersen motorun her parçasını komple söküp genel bi inceleme,bakım yaparım böyle bulabilirim dedi ama bence gerek yok böyle idare et dedi; yani gaz ayarının biraz etkisi oldu ama yine titreme var rampa kalkışlarımda heran gaz yemiyecek izlenimi veriyo

ale:
Usta da şaştı bu duruma ilk defa böyle bi vaka ile karşılaşıyorum dedi:salut:
Artık yazı bitirelim böyle ya satıcam ya da dediği gibi genel bi anlamda bakım yapılacak

ale: