İstanbulda tavsiye edebileceğiniz YAMAHA Servisi var mı???

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Arkadaşlar İstanbul da işini iyi yapan ve yanındaki elemanlarının da kaliteli olduğu ilgilenebilecek adam gibi bi motosiklet ustası arıyorum.Yamaha servisi veya Yamahadan anlıyan bi ustada olabilir.
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
ümraniye yıldız ticaret diğerlerinden (samura-daytona) iyidir. Süleyman memnunu bilmiyorum
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Maslakta Ramazan Ateş diyo bi usta varmış, ben rumeli yakasındayım orada bilen bi yer varsa açıklarsanız daha çok memnun olurum:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
moto redline ahmet yılmaz 212 270 81 70 ben burayı bulana kadar cok servis aradım tabi yamaham varken tavsiye ederim ve şu anda kulandıgım makinaların garantisi bitiginde yine buraya götürürüm her halde
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Evet Yıldız Tic. hizmet olarak diğerlerinden farklı İsa usta efendi ve güzel bi insan tanışma fırsatı buldum geçenlerde gittim doluydu; bugün gel dedi tekrar bi gitcem inşallah sorun bu sefer hallolur:pale:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
yıldız ticaret'e ön furşdan şikayetçi olarak gittim,metaldeki bozulma keçelere zarar vermişti ve kaçırıyordu.

derhal beldesan'a garanti formu kesildi ürün talebi yapıldı. 15 gün sonra parçanın geldiği söylenerek servise çağrıldım hiç bir şekilde ücret talep edilmedi arıza ile alakalı tüm küçük parçalar dahil değişti.

ben yıldız ticareti tek geçerim
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
Evet Yıldız Tic. hizmet olarak diğerlerinden farklı İsa usta efendi ve güzel bi insan tanışma fırsatı buldum geçenlerde gittim doluydu; bugün gel dedi tekrar bi gitcem inşallah sorun bu sefer hallolur:pale:
szr senın motorda bı sorun vardı zannedersem.hala sorunu cozecek bı usta bulamadınmı.
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
szr senın motorda bı sorun vardı zannedersem.hala sorunu cozecek bı usta bulamadınmı.

Departed, dün gittim hala çözülemedi:pale: Rampa kalkışlarında gazı bazen yemiyo; usta eğildi motora gaz verip kesti 10 dk dinledi motoru acaba nerden yapıyo ama cix bulamadı ve sonunda gaz ayarını max.seviyeye getirdi şimdilik böyle idare et dedi; eğer istersen motorun her parçasını komple söküp genel bi inceleme,bakım yaparım böyle bulabilirim dedi ama bence gerek yok böyle idare et dedi; yani gaz ayarının biraz etkisi oldu ama yine titreme var rampa kalkışlarımda heran gaz yemiyecek izlenimi veriyo:pale:
Usta da şaştı bu duruma ilk defa böyle bi vaka ile karşılaşıyorum dedi:salut:
Artık yazı bitirelim böyle ya satıcam ya da dediği gibi genel bi anlamda bakım yapılacak:pale:
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
11
abi uyanın artık yeni nesil motorlar küçük bir elektronik hatası düzgün çalışmaz,diagnostik aleti veya on bord diagnostik ile tespit edilir öyle gaz verip ses dinlemekle olmaz yalnız mekanik tespiti olur,ustalarımız genelde hepsi iyi ustadır ama imkansızlıklar nedeni ile acıp çok karıştırılıyor
bunun daha cok bozulmasını sağlıyor halbuki önceden kesin keşif cok önemli bunlarıda yalnız motor süren aleti (diagnostik) olan tespit eder,ben yurtdışında çalışan bir teknisyenim en azından burda böyle,

yeni nesil öyle mekanik gaz ayarı yapılmaz ,öyle performans eksoz takılmaz (Takmak basit 3 vida), takılırsa yalnız ses yapar ama verim düşer bunun yanında hava filtresi,yeni enjeksiyon ayarı gerektirir yani en azından Dyno Jet ile çözersiniz (motorun garanti kapsamı kalkar) diagnostik yoksa,hadi iyi sürüşler,diagnostik aleti almak isteyenlere yardımcı olurum benimki aynı anda 23 modelde aktüell
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
Departed, dün gittim hala çözülemedi:pale: Rampa kalkışlarında gazı bazen yemiyo; usta eğildi motora gaz verip kesti 10 dk dinledi motoru acaba nerden yapıyo ama cix bulamadı ve sonunda gaz ayarını max.seviyeye getirdi şimdilik böyle idare et dedi; eğer istersen motorun her parçasını komple söküp genel bi inceleme,bakım yaparım böyle bulabilirim dedi ama bence gerek yok böyle idare et dedi; yani gaz ayarının biraz etkisi oldu ama yine titreme var rampa kalkışlarımda heran gaz yemiyecek izlenimi veriyo:pale:
Usta da şaştı bu duruma ilk defa böyle bi vaka ile karşılaşıyorum dedi:salut:
Artık yazı bitirelim böyle ya satıcam ya da dediği gibi genel bi anlamda bakım yapılacak:pale:
allah kolaylık versın sorunu bulursan yaz merak ettım bende....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst