İstanbul'a sürücüsüz otobüs geliyor..

Katılım
15 Tem 2014
Mesajlar
1,037
"arkaya doğru ilerleyelim eveeet . arkadaşşlaar arkaya doğru bi zahmet hadeee millet işine gidecek hadeee" demeyecekse ben razı değilim.
 
Katılım
12 Haz 2017
Mesajlar
110
Kırmızı ışıkta durduğu için kornalı tacize maruz kalan, güvenli fren yapabilmek için önündeki araçla arasında bıraktığı mesafeye sürekli başka araçların girmesi sonucu hızını gittikçe düşüren, sıkışık trafikte tam ilerleyecekken sağdan yaklaşan minibüsten korkup ona yol veren yapay zeka 1 haftanın sonunda yıpranma payının da yardımıyla emekliliğe ayrılıp yerini tekrar şoförlerimize bırakır.
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Ankara'da özel halk otobüsleri ve dolmuşlarda sürücüsüz olsa ne tatlı olur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kırmızı ışıkta durduğu için kornalı tacize maruz kalan, güvenli fren yapabilmek için önündeki araçla arasında bıraktığı mesafeye sürekli başka araçların girmesi sonucu hızını gittikçe düşüren, sıkışık trafikte tam ilerleyecekken sağdan yaklaşan minibüsten korkup ona yol veren yapay zeka 1 haftanın sonunda yıpranma payının da yardımıyla emekliliğe ayrılıp yerini tekrar şoförlerimize bırakır.

Aynen. Şoför, araç kullanmak için değil, rekabet edip trafikte kendine yer açmak için var. Olay bir mücadele, araç kullanmak bunun çok küçük bir kısmı.

İstanbul'da araç kullanmak için robotun risk alması lazım, ki bu da programlama mantığına aykırı. İcabında burnunu çıkarması lazım yavaş yavaş, kimse yol vermiyorsa, yolu almasını bilmesi lazım. Burada işler ama İstanbul'da imkansız.

Yazın Türkiye'ye tatile geldiğimde, 1 hafta süreyle trafikteki herkes "napıyo bu mal yolda" diyor, sonra alışıyorum. Amerika'ya geri döndüğümde, 1 hafta süreyle trafikteki herkes korkuyla "bu adam deli, yol verin gitsin" diyor, sonra yine alışıyorum. Gerçi o eskidendi, şimdi hemen adapte olabiliyorum. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst