interaktif vergi dairesi açıldı

Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
İnteraktif Vergi Dairesi hizmetlerinden; https://ivd.gib.gov.tr adresi üzerinden hâlihazırda İnternet Vergi Dairesi şifresi olan, e–Devlet şifresi bulunan, 492 Sıra No’lu Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği kapsamında şifre edinen gerçek ve tüzel kişiler yararlanabilecektir.

İnteraktif Vergi Dairesi üzerinden kişiler;

• Sicil bilgilerine,

• Borç bilgilerine,

• Elektronik ortamda verdikleri bildirim, beyanname ile bu beyannamelere ilişkin tahakkuklara,

• Emanet defterine kaydedilen tutarlara,

• Haklarında yapılan elektronik yoklamalara ilişkin tutanaklara,

• Elektronik hacizleri bilgilerine,

• e-Tebligatlarına,

• Vergi ceza ihbarnamelerine,

ulaşabileceklerdir. Ayrıca;

• Borç ödeme,

• e-Tebligat sistemine dahil olmak için talepte bulunma,

• Vergi cezalarında indirim talebinde bulunma,

• Uzlaşma talebinde bulunma,

• Mükellefiyet durum yazısı alma,

• Borç durum yazısı talebinde bulunma,

• Özelge talebinde bulunma,

• Gerçek kişilerde işe başlama, adres değişikliği bildiriminde bulunma,

• Gerçek kişilerde şube açılış bildiriminde bulunma,

• Gerçek kişilerde işi bırakma bildiriminde bulunma,

• İzaha davet müessesi kapsamında izahta bulunma,

• 6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkında Kanunun 48 inci maddesi kapsamında tecil talebinde bulunma,

• Genel dilekçe verme

işlemlerini gerçekleştirebileceklerdir.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Sevsinler !
Arabayı muayeneye götüreceğim, 2015 den MTV çıkıyor, imkanı yok, düzenli yatırırım. Gittim bankadan dekontunu aldım, ordan Vergi Dairesine. 4 masa dolaştım, kimse bir şey diyemedi, sonunda birisi dedi ki : Sizden önceki plaka sahibinin borcu size düşmüş. sizinle ilgili bir şey değil. "Hadi lan !! Külahıma anlat" Neyse ne olacak ? Ankara'ya yazalım da düzeltsinler ! "Yalancılar". Neyse, 1 gün sonra sitemden düştü borç.
Uyduruktan teyyare bir sistem yapıp sonra da hava atmıyorlar mı ?? Resmen gıcık oluyorum bu beceriksizlere, lan para işi bu, şakası var mı ? Bu kadar laubalilik ve iş bilmezlik inanılmaz ! Makbuzlar olmasa kitleyeceklerdi, gösterince yutkunup oturdular !!!
 
Katılım
20 Nis 2015
Mesajlar
855
Sevsinler !
Arabayı muayeneye götüreceğim, 2015 den MTV çıkıyor, imkanı yok, düzenli yatırırım. Gittim bankadan dekontunu aldım, ordan Vergi Dairesine. 4 masa dolaştım, kimse bir şey diyemedi, sonunda birisi dedi ki : Sizden önceki plaka sahibinin borcu size düşmüş. sizinle ilgili bir şey değil. "Hadi lan !! Külahıma anlat" Neyse ne olacak ? Ankara'ya yazalım da düzeltsinler ! "Yalancılar". Neyse, 1 gün sonra sitemden düştü borç.
Uyduruktan teyyare bir sistem yapıp sonra da hava atmıyorlar mı ?? Resmen gıcık oluyorum bu beceriksizlere, lan para işi bu, şakası var mı ? Bu kadar laubalilik ve iş bilmezlik inanılmaz ! Makbuzlar olmasa kitleyeceklerdi, gösterince yutkunup oturdular !!!

Siz yine ucuz kurtarmışsiniz. Bizim elimizde makbuzlar olmasına rağmen isyerimizi kapatirken aynı vergiyi 3 kere odemisligimiz vardır zamanında.
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Sevsinler !
Arabayı muayeneye götüreceğim, 2015 den MTV çıkıyor, imkanı yok, düzenli yatırırım. Gittim bankadan dekontunu aldım, ordan Vergi Dairesine. 4 masa dolaştım, kimse bir şey diyemedi, sonunda birisi dedi ki : Sizden önceki plaka sahibinin borcu size düşmüş. sizinle ilgili bir şey değil. "Hadi lan !! Külahıma anlat" Neyse ne olacak ? Ankara'ya yazalım da düzeltsinler ! "Yalancılar". Neyse, 1 gün sonra sitemden düştü borç.
Uyduruktan teyyare bir sistem yapıp sonra da hava atmıyorlar mı ?? Resmen gıcık oluyorum bu beceriksizlere, lan para işi bu, şakası var mı ? Bu kadar laubalilik ve iş bilmezlik inanılmaz ! Makbuzlar olmasa kitleyeceklerdi, gösterince yutkunup oturdular !!!

siz o alındıları yasal olarak saklamak zorundasınız.

işiniz olmuş işte daha neyin tatavası bu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

Siz yine ucuz kurtarmışsiniz. Bizim elimizde makbuzlar olmasına rağmen isyerimizi kapatirken aynı vergiyi 3 kere odemisligimiz vardır zamanında.

mümkün değil
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
işiniz olmuş işte daha neyin tatavası bu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:43 ----------

Öyle ya, sevinmem lazım, hiç yokken 3 günümü harcadım, işimden gücümden oldum, sinirlerim hopladı, olmamış gibi davranmalı ve şükretmeliydim. Özür dilerim efendim hatamız olduysa affola..
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Öyle ya, sevinmem lazım, hiç yokken 3 günümü harcadım, işimden gücümden oldum, sinirlerim hopladı, olmamış gibi davranmalı ve şükretmeliydim. Özür dilerim efendim hatamız olduysa affola..

tamam şimdi işinin başına dönebilirsin.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
siz o alındıları yasal olarak saklamak zorundasınız. işiniz olmuş işte daha neyin tatavası bu?
Belgelerin aslına uygunluğu konusunda tereddüde düşülmesi durumunda, Kurum tarafından başvuru veya talep sahibinden evrak asılları istenebileceği gibi, bu konuda ihtilaf yaşanması halinde Kurum kayıtları esas alınır.
Peki, hemen hemen her kurumun mevzuatında böyle bir madde bulunması neyin tatavasıdır?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst