İllede Enduro

Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
çok güzel olmuş arkadaşlar ya....
benim antakya'da merih ve gündüzle yaptığım geziler gibi olmuş
 
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
117
Siz bizdensiniz , tebrik etmekten başka ne diyebiliriz . Umarız günün birinde doğanın güzelliklerini beraber tadarız . Görüşmmek üzere arkadaşlar . ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst