İlk motosikletimi aldım hiç hesapta yokken.

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
17
hocam hayırlı olsun... benimde gönlümde yatan aslan cbf 150... halen para biriktirmekteyim. hatta bugün işe başlıcam sırf bu yüzden... allah kazasız belasız güle oynaya sürüşler nasip etsin....
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş maşallah yakışmış hayırlı olsun gülegüle kullan allah kazabelavermesin güzel olmuş , buarada dıkaktet kendine kılıdını neyını sağlam edersın umarım
 
Katılım
25 Ara 2005
Mesajlar
3
daha büyükleri nasip olsun inşallahh en kısa zamanda. Onların keyfi bir başka çünkü... :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
580
Tüm tebrikler için bir kez daha teşekkürler, darısı tüm olmayanların başına. Ben kullanmaya başladım ve müthiş keyifli.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hayırlı olsun güle güle kullan........Darısı olmayanların başına...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hayırlı olsun güle güle kullan kazasız belasız
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
88
ilk motosiklet olarak pek güzel birşey nasip olmuş
hayırlı olsun kazasız belasız inşallah:)
 
Katılım
2 Kas 2006
Mesajlar
2
biri bana formları nası kullanacağımı öğretsin yaa :) delirmek üzereyim yaa bi yere bişe yazdım nereye yazdığımı bulamıyorum
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
183
dostum hayırlı olsun umarım kazasız belasız günlerde binmek nasip olur :rendeer:
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
546
bayramda yakından gordum cok guzel bir motosiklet CBF 150, hayırlı olsun dostum.
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
148
Arkadaşlar motorun grenajındaki desenler boyamı yoksa çıkartma imkanımız olurmu ? çıkarsa gri parçalarıda boyatarak ortaya klas bi alet çıkarmak mümkün apache de olduğu gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst