İlk Motorumu Alacağım ? Mondial

Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
Merhaba arkadaşlar ilk motorumu alacağım önceden yarı-otomatik motor sürmüşlüğüm var küba cg-100

yeni alacağım motor mondial mh drift 125 veya mondial 100 mg superboy olacak benim istediğim tek şey titreşimin olmaması 2. el almayı düşünüyorum bütçem en fazla 1.500 tl 125 lik motor almayı düşünüyorum bunlar haricinde bana motorsiklet önerebilecek var mı ?
 
Katılım
26 Ara 2014
Mesajlar
60
:D biraz daha dediğiniz 2000 tl felan heralde en düşük 3.500 tl den başlıyor ybr ler 125 mh drift almayı düşünüyorum sizce nasıl bir motor titreme yaparmı 100 km den sonra ?
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
1500 lira ile drift bulamazsın,
Superboy bulman bile mucize olur.

1500 lira ile cup - cg alınır her ikisi'de titreşimden adama böbrek taşı döktürür.
1500 liralık motordan A noktasından B noktasına gitmesi hariç hiç bir şey beklenmez.
 
Katılım
12 Ocak 2014
Mesajlar
48
Superboy a drift e o paraları vericeğine biraz daha ekleyip mondial 150 mcx al. Şehiriçi ve kısa mesafeli şehirdışı işini rahat rahat görür.
 
Katılım
13 Eki 2014
Mesajlar
540
:D biraz daha dediğiniz 2000 tl felan heralde en düşük 3.500 tl den başlıyor ybr ler 125 mh drift almayı düşünüyorum sizce nasıl bir motor titreme yaparmı 100 km den sonra ?

Sj's kardeşim Motosiklet nasıl yıkanır diye soran arkadaşımıza da,kızdan ayrılayım mı diyen kardeşe de ;üstüne biraz daha koy ybr al diyor.her seferinde de gülüyorum işin tuhaf tarafı :mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
herkesin butcesi belli adam ustune para ekleye bilse zaten alir bize bu iki motorda birini sormus kardesim benim drift 30 bin km de yada civari bisey gosterge degisti iki kez garantiden tam bilmiyorum allaha sukur ne yolda birakti ne yuzumunkizartti
 
Katılım
10 Şub 2014
Mesajlar
1,286
Yahu 1500 liraya Drift'mi varda '' şaka bir yana drift bence '' diyorsunuz :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
600cc alacak parayı bulmuşken sağlam bi eğitim ve 1000cc ile başla.

1000 cc alacağına o binliğinde üstüne biraz daha para eklesin Cbr 1100 alsın ,

---------- Mesajlar birleştirildi - 06:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:16 ----------

1000 cc alacağına o binliğinde üstüne biraz daha para eklesin Cbr 1100 alsın ,

Almışken 1100 cc ninde üstüne biraz daha eklesin Ducati Panigale 1199 alsın :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
437
Kardeşim adam akıllı cevap vericek olursam, o paraya titremeyen motosiklet bulamazsın zor yani...

Gerceği söylemek gerekirse biraz daha bekle 2750 TL civarı temiz 2011 - 2012 TVS apache al titreşim yok denecek kadar az. hem iyi kaçar
 
Katılım
10 Eyl 2014
Mesajlar
330
2000 ile 2500 tl arası titreşimsiz kuba xr 125 ( yakıtı çok iyi ) 1500 ile 2000 tl arası bulabilirsin
salcano wolf, 1500 ile 2000 tl arası bulabilirsin
mondial volture,
mondial mcx
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Sen drift al, ama alırken dikkat et, ucuza alcam diye arızalı ölü motor alma kardeşim. Parasına göre motor. Ben vulture kullanıyorum, uyuşuk ybrden daha çok titrediğine de inanmıyorum. Bırakın şu miyadı dolmuş ybr tavsiyesini artık.
 
Katılım
4 Mar 2014
Mesajlar
475
üstüne 20 katını koy harley davids... öhöm...

sululuğu bırakalım, iki motoru da kullanmadım ama okuduğum yorumlara göre drift bir tık önde. gene okuduğum yorumlara göre vulture de performansı iyicene bir motor.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kardaş sana drift gider çok titreşim yok var diyen zaten abartıyor.Sesin olduğu yerde titreşim olur insanın ses telleri bile titriyor geç bu işleri ben cg yi 9000 km kullandım zincirini düzgün ayarla karbüratör hava ayarını normalden biraz fazla aç çeyrek tur 80 km hızla pıtı pıtı git titreşimde epeyce azalır ben hiç titreşimden şikayetçi olmadım günde 150 km yol gittiğimde oluyordu parası fazla tutmasaydı 200cc çevirtcektikm para ve usta olayı yüzünden 200 cc çevirtmedim motorum 125mg deluxe ön fren disk . Gelgelelim dirfte güzel motor şekil motor kıpraşım az üstüne para ekleyip drift al derim :D
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Yahu 1500 liraya Drift'mi varda '' şaka bir yana drift bence '' diyorsunuz :mrgreen:


driftdiyenlerden biride benim
mobil oldugumdan butce gozumden kacmis
hem arkadas drift mi superboymu diye sormus
drifti o fiyataa satan bulmusda olabilir
sikisip malini zararina satan yokmu bu ulkede sanki
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst