- Katılım
- 8 Mar 2020
- Mesajlar
- 347
- Motosikleti
- Dominar D250
benim önerim öncelikle alacağınız bu motosikleti ne kadar kullanacaksınız, ilerde büyütme ihtimali varsa bu motorun satış değeri bütçenizi etkileyecek mi onları da değerlendirmeniz lazım.
ortalama 1 yılda bunu satıp daha büyük cc bakacaksanız ve bu motorun parasal değeri sizin yeni motor bütçenize lazım olacaksa bence kesinlikle taksitli sıfırlara bakmayın.
Ben 2.el motordan anlamam, arıza çıkarır sıkıntısı olur vs endişesiyle taksitli sıfır motor aldım, 250cc çok çabuk yetersiz geldi şimdi motoru büyütmek istiyorum ama 220bine aldığım motorun 140-150ye zor satılacak olması can sıkıyor ve yeni motorun bütçesine de pek bir katkı sağlamıyor.
Geçici olarak 250cc bakıyorsanız kesinlikle değerini zaten kaybetmiş olan, çok kullanılmamış 10.000 km geçmemiş 2.el bir şey bakın derim.
ben bisiklet tecrübesiyle motosiklete ilk 250cc'den başladım, şahsen beni pek zorlamadı, dominar ağır bu bir gerçek, durduğum yerde sıkıntı yapabiliyor bir sefer yokuşta manevra yaparken burnu aşağı vermiş bulundum, düzeltene kadar akla karayı seçtim, motoru geri geri çekemiyorsun. o gün mantığı anladım zaten bir daha yokuşta önü aşağı vermedim. vitesli motosiklete geçince bir süre tecrübe edinmek için pazar alanlarında vs antrenman yaparsınız, istanbuldaysanız eğitim alırsınız vs bir sıkıntı olmaz.
2.el aldığınız motorda ise ilk önerim lastiğine dikkat edin uyduruk bir marka ise direkt değiştirin, çok fark edecek.
seçeceğiniz motor abs'li olsun, ummadık anda hem asfalt kalitemizden hem soğuk lastikten dolayı lastik bir anda kitleyebiliyor abs sizi kurtarır.
ortalama 1 yılda bunu satıp daha büyük cc bakacaksanız ve bu motorun parasal değeri sizin yeni motor bütçenize lazım olacaksa bence kesinlikle taksitli sıfırlara bakmayın.
Ben 2.el motordan anlamam, arıza çıkarır sıkıntısı olur vs endişesiyle taksitli sıfır motor aldım, 250cc çok çabuk yetersiz geldi şimdi motoru büyütmek istiyorum ama 220bine aldığım motorun 140-150ye zor satılacak olması can sıkıyor ve yeni motorun bütçesine de pek bir katkı sağlamıyor.
Geçici olarak 250cc bakıyorsanız kesinlikle değerini zaten kaybetmiş olan, çok kullanılmamış 10.000 km geçmemiş 2.el bir şey bakın derim.
ben bisiklet tecrübesiyle motosiklete ilk 250cc'den başladım, şahsen beni pek zorlamadı, dominar ağır bu bir gerçek, durduğum yerde sıkıntı yapabiliyor bir sefer yokuşta manevra yaparken burnu aşağı vermiş bulundum, düzeltene kadar akla karayı seçtim, motoru geri geri çekemiyorsun. o gün mantığı anladım zaten bir daha yokuşta önü aşağı vermedim. vitesli motosiklete geçince bir süre tecrübe edinmek için pazar alanlarında vs antrenman yaparsınız, istanbuldaysanız eğitim alırsınız vs bir sıkıntı olmaz.
2.el aldığınız motorda ise ilk önerim lastiğine dikkat edin uyduruk bir marka ise direkt değiştirin, çok fark edecek.
seçeceğiniz motor abs'li olsun, ummadık anda hem asfalt kalitemizden hem soğuk lastikten dolayı lastik bir anda kitleyebiliyor abs sizi kurtarır.