Hyundai Cityzen 125

Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
25
Bu da özellikleri.(Forumu açtığım ilk zaman bulamamıştım).


» Tipi 4 Zamanlı, Hava Soğutmalı, 1 Silindir
» Hacim 124 cc.
» Çap x Strok 52,4 X 57,8 mm
» Maksimum Güç 8,2 hp / 7500 dd
» Yakıt Sistemi Karbüratör
» Ateşleme CDI Elektronik
» Çalıştırma Ayaktan ve Elektrik Marşlı
» Tahrik Sistemi V-Kayış ( CVT )
» Şanzıman Değişken Oranlı Varyatör
» Uzunluk 1.865 mm.
» Genişlik 695 mm.
» Yükseklik 1.160 mm.
» Aks Arası Mesafe 1.210 mm.
» Ağırlık 102 kg.
» FRENLER
» Ön Hidrolik Disk
» Arka Mekanik Kampana
» LASTİK
» Ön Lastik 3,50 – 10 – 4 PR
» Arka Lastik 3,50 – 10 – 4 PR
» SÜSPANSİYON
» Ön Hidrolik Ön Furş
» Arka Hidrolik A mortisör
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Hyundai falan değil.... Sakın karıştırmayın.... Citiyzen bu.. :cat:
 

CBA

Katılım
19 May 2008
Mesajlar
1,601
bitek kitapçığında hyundaı yazıyo
başkada hyundayla alakası yok :):)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
169
sanıyorum 2003 yılında piyasaya cıktı
pekte tutlmadıgı için cogumuz bilemeyiz
nasıl motor oldugunu
aslında hyundai işleri düzeltti kalite arttı motor konusunda yenisi
cıkmadıgı için tavsiye etmiyorum:farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
1
Forumda yeniyim .Bir Hyundai Cityzen kullanıcısı olarak tüm sorularınızı yanıtlicam bu motorla ilgili öncelikle 15 yaşındayım ve motorsikletim 5 yaşında 1 hafta önce 10.000 km si doldu hatta şimdide 1-2 resim koycam


dewhna.jpg
bunu merterde çekmiştim önümde trafiik olduğu için yavaşladım 2 kişiyle 120 yapmışlığımız var. Ayrıca dahada çıkardı motorun ibresi. 5 Yaşındaki bir motorsiklet için 65 km/h iyi değilmi? (dahada çıkardı...)


33p3vno.jpg
İstanbul bahçelievler burası... 5 Yaşındaki bir motora göre çok sağlam temiz ve parlak değilmi??..


26457gn.jpg
yine daha iyi bir açıdan motorsikletim... Ön panjur siyaha boyandı ve modifiyeli gibi bir görünüm oluştu.Öndeki yazı ise servis motoru olduğu için o yazı var ama oraya çok yakıştı bence o taraf normalde boş olduğu için kötü bir görünüm sergiliyor (düşünün benle beraber 2 kişi daha kullanıyo , ayrıca çok kullanıcıya sahip vasıtalar sağlam değilse çabuk arıza yapar)


[motorun boyası metalik olduğundan dolayı çok parlak]


bir kez daha düşünün nasıl motormuş bu cityzen???

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 PM ----------

hatta bir ara buna ses sistemi yapmayda düşündüm hatta teyp de aldım ama şansıma motorun aküsü bitti o hafta içinde mecbur seneye kaldı ayrıca fren korumalıklarıda maviye boyandı dikkatli bkarsanız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst