honda titan

Katılım
28 Ağu 2008
Mesajlar
249
Selamunaleyküm
Arkadaşlar geçtiğimiz gün arkadaşın motoruyla dağa kar yemeye gittik honda titan 2002 modell hakkaten dedikleri kadar varmış o dağın yolunu banamısın demedi onun için çift tek hiç farketmiyo bende arkadaştan motoru aldım ve sürdüm tam aradığım motor o kadar yol gittik yarım litre yayaktı ya yakmadı
2006 tozuna yetişemiyo 2002 model titan alacam ama piyasada çok bitik motor var temizini bulmak zaman alacak galiba devir işlemleri nekadar tutar ve 1500 ytlye 2002 model titan bulabilirmiyim, Sizce hangi fiyat aralığında titan aramalıyım?
Teşekkürler...
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
198
Titanın (delux) temiz ikinci elleri sıfır ybr fiyatına satılıyor bizim burada:)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
2002 model titanlar gerçekten güzel motorlar sanırım 2 modeli var birisi 12hp olması lazım 1 lt ile 50km gideceğini sanmıyorum o konuda yanlış hesap yapmışsınız 12lt deposu olduğunu var sayarsak sizin hesabınıza göre

1lt=50 km
12lt= 600km :D
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
ben 5 liraya 65 km yol yapıyordum en son indirm olmadan önce şimdi heralde 5 liraya 80 km yapar:mrgreen:
 
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
2
slm arkadaşlar

bende titan hayranıyım benim motorumun yağın bitmiş alt karter delinmiş ordan yağını boşalmış motorum kitlendi ben yeni totor atmak istiyorum uzerine bana nerden temiz motor bulacağımı söyleye bilirmisiniz
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Titanlar Gerçekten Harika Motor..... Biz Kuryeliği Onlarla Sevdik... Kaya Gibi Motor.....
 
Katılım
18 Eki 2009
Mesajlar
1
slm ben ihsan

ben titan kullanıcısıyım çok memnunum ama titreşim yüksek bıraz yoksa çekiş hız farketmez her ikisindede canavar gibi 1 lt ya da 1.5 litre benzin ile 65 km felan yaptımm çok tavsiye ederim temiz bakımlı bi titan 2002 model ancak 2500 tl de bulabilirsin hatay31
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
yine hortlamış bir başlık :D

10 sene önce vardı titan bizde o zamandan hatırladığım çok çok az yaktığı idi, cbf150 için yakıtına çok diyor babam yani o derece idi :D
 
Katılım
30 Ara 2013
Mesajlar
23
bende 96 honda titan var başkasına sattım ve şimdi geri aldım tekrar bakımını yapıyorum , durumu mükemmel olmasa da hala görenler dönüp dönüp bidaha bakıyo , ve daha cantları ve telleri değiştirmedim , egsoz bile paslı ama ilerden kimseye gözükmüyo bile .

en önemlisi de çözülmeyen hiç bir sorunu yok , hala soğuk sıcak veya 1 ay sonra yarım marşta saymaya başlıyor .. ben sattığımda 50 000 km di , benden sonra 5 el değiştirmiş , ruhsatını vermemiştim tekrar geri alırım diye , ve motorum geri döndü yaş 44 oldu ama tekrar buluştuk , şimdi işe onunla gidip geliyorum , ona güvenim tam , şu haliyle bile dünya turuna çıkarım ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst