Honda Shadow 600 - Suzuki Intruder 600

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Arkadaşlar motosikletimi değiştirmek istiyorum. Bu iki motosikletten hangisi tercih edilir?Artıları , eksileri nelerdir?Tecrübeli ve bilgili arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
165
Kişisel fikrim Honda Shadow 600 tanında. şimdilik c.n malı kullanıyorum ama 2 yıl ve bi 15 000 km sonra kesinlikle alacağım motordur...


zaten dragstar, shadow, intruder birbirine çok benziyor aynı modelin rakip sürümleri denilebilir.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
kazurat , benim bahsettiğim 600 CC olan Shadow ve Intruder.Geniş depolu olan tip değil , damla depo olanlar.
 
Katılım
15 Ağu 2005
Mesajlar
1,548
ben shadow600 derim zaten piyasasıda daha iyi intruder a göre.Shadow 600 ün bildiğim kadarıyla 4 vites amerikan versiyonu ve 5.vites normal versiyonu varmış.
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
869
Evet bende de 5 vitesli orjinal japon Shadow VT 600 var. Hemde satılık.:mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Bildiğim kadarıyla Intruder 600 98'den sonra yok Türkiye'de.Bu parça sorununa yol açar mı?

Shadow'un en son modeli nedir?
 
Katılım
1 Ağu 2007
Mesajlar
249
NEden daha yenice modelleri istemiyorsun?fiyat olarak çok fark olmayacağını düşünüorum
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
Ulgio , daha yenice derken hangi modelleri kast ettiğini anlamadım?
 
Katılım
14 Tem 2008
Mesajlar
24
walla arkaşım bendede shadow 600 var ondan önce intruder de vardı bana soracak olursan iki modelide kullandım shadow u hala kullanıyorum ve suzikiye göre çok daha memnunum men sesi hem yol tutuşu hemde gidişi intruder e göre daha iyi ve yakıt olarakta çok avantajlıdır.
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
256
jıx , cevabın için çok teşekkür ederim. Tam istediğim cevap oldu! :)


Başka fikri olan yok mu arkadaşlar?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst