Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Arkadaşlar motosikletimi değiştirmek istiyorum. Bu iki motosikletten hangisi tercih edilir?Artıları , eksileri nelerdir?Tecrübeli ve bilgili arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
ben shadow600 derim zaten piyasasıda daha iyi intruder a göre.Shadow 600 ün bildiğim kadarıyla 4 vites amerikan versiyonu ve 5.vites normal versiyonu varmış.
walla arkaşım bendede shadow 600 var ondan önce intruder de vardı bana soracak olursan iki modelide kullandım shadow u hala kullanıyorum ve suzikiye göre çok daha memnunum men sesi hem yol tutuşu hemde gidişi intruder e göre daha iyi ve yakıt olarakta çok avantajlıdır.