HONDA CBR 600F vs: 600R

Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
6
Arkadaşlar Ben Küçüklüğümden Bu Yana Sürekli Bi Motor Hevesiyle Büyüdm Bu Aralarda Işim Olması Ve Maddi Durumum Ortaya Gelmesi Nedeniyle Bi Race Tarzı Ve 2005 üstü Motor Alacağım Honda Cbr 600f Kafama Yatıoyor Peki Bunun 600rr Dan Farkı Nedir Ve 600 F I Tavsiye Edermisiniz
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
185
*) oturduğun minder tasarımı farklıı= f de daha konforlu ve bütün minder bulunur

*) ön tekerin dönüş açıları= f daha yukarıdan tutulduğu için hem sürüş rahatlığı hemde dönüş açısına etki etmektedir, şehir içinde avantajını hissedebilirsin.

*) kanatimce ilk motorun olucak, her ikisini de tavsi edemem ilk motor olarak.. bilegine güveniyorsan; bol şanslar dilerimm
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
CBR600 alıp canını çıkartacağına, CBR-125 Repsol al özgürlüğün tadını çıkart !!:cat::wiinkk:
 
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
yok abi ya ne ugrasacak 125 le alsın bi 1000 lik baksın keyfine :p
 
Katılım
15 Eyl 2008
Mesajlar
6
ilk olcak ama race deneyimim yok diil:D zx6r kullandım bi süre peki f ile r arasında teknik bakımdan farklılık varmı
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Var. RR daha güçlü.

Ama ikisini de alma, alacaksan Zincirlikuyu'da güzer arsalar varmış 2 metrekarelik.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
Var. RR daha güçlü.

Ama ikisini de alma, alacaksan Zincirlikuyu'da güzer arsalar varmış 2 metrekarelik.

bak bu iyi bir cvpmış :queen:

birinde F motor diğerinde RR motoruna sahip.RR daha torklu daha güçlü bir makinedir.F'inde ondan pek yana kalır tarafı yok yani :p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
399
bencede saçmalamak mantıksız...arkadaşlar ne demek arsa al daha mantıklı lütfem bu tür,rencide edici vede motordan soğutucu yorumlar yapmayın..arkadaş kullandım diyor,tamm ne kadar kullandığını bilmiyorum ama,en azından zx6 kullnmışsa motorda kullanmıştır..yanii daha yapıcı yorumlar yapılması bence daha mantıklı
arkadaşım sana gelince,f rahatlık bakımdan race ler içinde 1 numara,rr ise atak güçlü,senin amacın uzun yollar yapmasa f al derim.
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
104
600cc sport makinalar hiçbir şekilde başlangıç motoru olmamalı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst