Honda CBR 250R vs Kawasaki Ninja 250R

Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
1
Merhabalar arkadaşlar bu iki motosiklet arasında kaldım. Yeni başlıyorum ilk motosiklet tecrübem olacak siz hangisini önerirsiniz ve neden olduğunu söylerseniz çok sevinirim. Teşekkürler..
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Racing olup hızlı gitmesi önemli olacağına göre Kawasaki, hem seside daha güzel.
 
Katılım
26 Mar 2014
Mesajlar
93
Ben de hangisini alsam acaba diye düşünmüştüm bir ara...Bence CBR 250R...Çünkü;
İnş. olmaz ama olur da düşürürsen grenajları kawasakiye göre daha uygun fiyatlı.Honda servisini her yerde rahatlıkla bulabilirsin(daha önceki honda motorumuzdan biliyorum) parça vs. alırsın...ve hız desen de yeterince tatmin edici diye düşünüyorum
Kawasakiyi de çok beğeniyorum ama CBR'den sonra alınmalı bence...
Benim de tecrübem yok şimdiye dek edindiğim bilgiler sadece.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Ara 2013
Mesajlar
441
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda eski honda olsaydı honda derdim Ama honda çok bozdu O yüzden ninja al derim Tek kusuru çok yakması.

Ninja ile cbr arasında ciddi anlamda kalite farkı var.

Yedek parça olarak evet kawasaki pahalıdır ama motosiklet zevk işidir Zevk alacağın motosiklette ninja 250r ' dır.

Motosiklet alırken çok fazla mantık aramamak lazım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst