Ben de hangisini alsam acaba diye düşünmüştüm bir ara...Bence CBR 250R...Çünkü;
İnş. olmaz ama olur da düşürürsen grenajları kawasakiye göre daha uygun fiyatlı.Honda servisini her yerde rahatlıkla bulabilirsin(daha önceki honda motorumuzdan biliyorum) parça vs. alırsın...ve hız desen de yeterince tatmin edici diye düşünüyorum
Kawasakiyi de çok beğeniyorum ama CBR'den sonra alınmalı bence...
Benim de tecrübem yok şimdiye dek edindiğim bilgiler sadece.