Honda Cbr 1000rr & Kawasaki Ninja ZX 10R?

Honda Cbr 1000rr mı? Kawasaki Ninja ZX 10R mi?


  • Kullanılan toplam oy
    57
  • Anket kapatılmış .
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
42
Honda Cbr 1000rr mı Kawasaki Ninja ZX 10R mı ?

Hangisi daha kullanışlı daha az problem cıkartıyo hangisi daha hızlı?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
ne Honda ne Yamaha bin KAWAYA hayatını yaşa:queen::queen::queen: şaka bir yana Suzuki Kawasaki ve diğerleri diye ayırıyorum ben
 
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
660
Hangisi daha kullanışlı daha az problem cıkartıyo bilmiyorum ama hangisi daha hızlı diye sorarsan tartışmasız zx10r dır mermi gibi :cat: bu arada neden sordun?
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
Zx10r motoru daha verimlidir ancak %5 performans farkı için fazladan 10bin lira vermeye değmez.
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
Fireblade kullanıcısı olarak; hangisi görünüş olarak hoşunuza gidiyorsa onu alın derim. Çünkü aradaki farklar cadde kullanıcısının anlayabileceği farklar asla değil. Özellikle; zx10r kullandım çok deli gidiyor, yok cbr 1000rr kullandım yol tutuşu en iyisi gibi yorumları sakın dikkate almayın. Çünkü bu farklar iki motoru birebir yarıştırmadıkça asla anlaşılacak farklar değil.
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
933
2010'da açılmış konu :D O yıllarda cayır cayır yağ yakan cbr1000rr seçilmiş.Hayli ilginç bir başlık :)
 
Katılım
22 Ara 2014
Mesajlar
6
İKİİSNİDE KULLANDIM KONFOR 1000RR DA VAR ZX10 ÇOK ÇILGIN SERT MAKINE KESINLIKLE DIREKSIYON AMARTISORU ŞART MOTORUN KRALI CBR 954RR KIM NEDERSE DESIN
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
53
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Zx20 tartışmasız en iyi en hızlı
 
Katılım
5 Ocak 2016
Mesajlar
23
bence kawasaki honda ile kıyaslanmamalı hele ki zx10 r kesinlikle kıyaslanmamalı ducati ile bmw ile kıyaslanabilir ama honda ile asla
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
1,121
1.5 yıl boyunca 2008 model 1000rr kullanmış birisi olarak; hondanın daha kullanıcı dostu, hata affeden bir yapısı olduğunu. Ama performans konusunda zx10r ın daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
Fakat şuda var; iki motosikleti yarıştırmadığın sürece performans farklarını anlayabilmek çok zor. Özellikle literelik makinelerde fark hissetmek çok zordur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst