honda 2.vitesten atma

Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
4
arkadaslar honda 600-f sahibiyim motor yeni yeni 2. vitesten atmaya başladı,şanzıman ve dişli sorunu olduu kesin ama tamir aşamasında nasıl bir yol izlemeliyim,dişliyi değiştirecemmi,tornadamı çektirecem yada yeni dişliyi nerede bulacam ve masrafı ne kadardır,daha once basına gelen arkadaslar varsa yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşım bunun iki nedeni olabilir birincisi hilallerden birisi aşınmış olabilir ikinisi ise dişli aşınmıştır.. Eğer sorun hilaldense kesinlikle değiştirmeni öneririm ama dişliden ise tornada yaptırman daha mantıklı sonuçta sadece düzeltilcek yeni dişli almana gerek yok..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst