heyyy millet sonunda A2 EHLİYRTİMİ almış bulunmaktayımmm...

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlarr sonunda a2 ehliyetimi aldımm...tebriklerinizi kabul edebilirim..
a2 yi aldık ya artık hayatta polis durdurmaz:)
aman arkadaşlar benim başım bi kere yandı sizin yanmasın hemen alın ehliyetinizi,8 temmuz da bildiğim kadarıyla tekrar sınav var..

hadi hayırlı olsun yeni ehliyetim:)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
116
hayırlı olsun!
bende geçen cuma aldım ve rahat rahat köprüyü geçtim :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
43
darısı başımıza; 8 temmuza yazılanlardanım :wiinkk: .. Hayırlı uğurlu olsun :cat:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
HEEEEYYYY ne zaman ıslatıyoruz bakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmm:rendeer: :queen: :flower:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
29
hayırlı olsun :rendeer: inşallah bende 8 temmuzda girip alıcam ağustos gibi yollardayım...
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
912
Hepinize hayırlı olsun. Ne zaman ıslatıyoruz :p


Bende sınava girdim ama bizim kurs hala bi sertifikayı veremedi. Birkaç gün daha bekliyeceğim olmazsa nereye şikayet etmem lazım? Yoğunluk var diyorlar ama biz topu topu 9 kişi sınava giren. B çok doluydu ama A2 'de kimse yoktu. Dolandırıldık mı acaba?
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
hocam hayırlı olsun.. merak etme bundn sonra çevirme bile olsa durdurmazlar.. :mrgreen: bende ööle oldu çünkü.. :cherry:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
bende aldım.
kucuk bir sorun var
motorum yok
ahaha.
kısmetse olur oda :)
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
arkadaşlar çok teşekkür ederim bir an çnce ehliyetlenin çok büyük bi zevkmiş walla..
b sınıfı ehliyetimi alırken bu kadar heycanlanmamıştım:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hayırlı olsun rüzgarın bol olsun:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst