Herkese selamlar

Katılım
4 Kas 2015
Mesajlar
0
Merhabalar adım yağız İzmir'de yaşıyorum.25yaşındayım 10 yasımdan beri motorlarla tanısıklığım var gecen seneye kadar Gsx-r 600 k5 sahibiydim şu sıralar motoru sadece işlevsel olarak kullanabiliyorum.Honda cb 125 ace ve 98 model yeni çok severek aldığım yamaha Rx-100üm var keyifle uğraştığım zaman harcamayı planladığım bir araç :) yaza doğru tekrar büyük cc birşeyler düşünüyorum.:wiinkk: . siz motor severlerin tecrübelerinden ve bilgilerinden yararlanmak aynı zamanda sahip olduğum nacizane bilgileri paylasmak isterim.Herkese iyi ve güvenli sürüşler..:king:
 
Katılım
4 Kas 2015
Mesajlar
0
Hoşbulduk,Gsxr 600 olarak sınıflandırmamak lazım o ccdeki her racing cihaz yaşıyla ve kilometresiyle orantılı olarak değişio durumu.tahmin edersin ki çok sakin kullanılmıo bendekini 45.000km de verdim 2.sahibi idim yaşına göre çok temizdi diyebilirim:)
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Aramıza hoşgeldin, hem bize hemde kendine yararı olacak keyifli forumlar dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst