- Konu Yazar
- #1
Merhabalar adım yağız İzmir'de yaşıyorum.25yaşındayım 10 yasımdan beri motorlarla tanısıklığım var gecen seneye kadar Gsx-r 600 k5 sahibiydim şu sıralar motoru sadece işlevsel olarak kullanabiliyorum.Honda cb 125 ace ve 98 model yeni çok severek aldığım yamaha Rx-100üm var keyifle uğraştığım zaman harcamayı planladığım bir araç
yaza doğru tekrar büyük cc birşeyler düşünüyorum.:wiinkk: . siz motor severlerin tecrübelerinden ve bilgilerinden yararlanmak aynı zamanda sahip olduğum nacizane bilgileri paylasmak isterim.Herkese iyi ve güvenli sürüşler..:king: