Herkese selamlar

Katılım
2 Tem 2015
Mesajlar
10
Herkese selam arkadaşlar,
Ben de Yamaha R25 ile başlangıç yaparak aranıza katılmış bulunuyorum.32 yaşındayım, Finans sektöründe çalışıyorum.Ekipmanlar tamam sayılır.Ehliyet de bu ay içerisindeki sınavdan sonra aksilik olmassa çıkmış olacak.Eğitimler başladı,umarım kazasız belasız keyifli günler olacak.
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
262
hoşgeldin sende... Hayırlı olsun öncelikle. Kazasız belasız, güle güle kullanman dileğiyle..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst