- Katılım
- 2 Tem 2015
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Herkese selam arkadaşlar,
Ben de Yamaha R25 ile başlangıç yaparak aranıza katılmış bulunuyorum.32 yaşındayım, Finans sektöründe çalışıyorum.Ekipmanlar tamam sayılır.Ehliyet de bu ay içerisindeki sınavdan sonra aksilik olmassa çıkmış olacak.Eğitimler başladı,umarım kazasız belasız keyifli günler olacak.
Ben de Yamaha R25 ile başlangıç yaparak aranıza katılmış bulunuyorum.32 yaşındayım, Finans sektöründe çalışıyorum.Ekipmanlar tamam sayılır.Ehliyet de bu ay içerisindeki sınavdan sonra aksilik olmassa çıkmış olacak.Eğitimler başladı,umarım kazasız belasız keyifli günler olacak.