herkese selam

3x3

Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
11
ilk başta gurolcbr 125 arkadaşım inceliğinden dolayı teşekür ederim alınma gibi bişey söz konusu olmadı kolay alınan bi insan değilim ama genede bu kadar ince düşünüp yavu yanış analşıldık kusura bakma diye cevap yazan arkadaşların bulunduğu bir formda olmak güzel


sonraki konu ise adminden vede site yoneticilerinden bi özürüm olcak ben daha öncede yazdığım gibi başak nik denedim xxx lakin böle bi üyemiz olduğundan üyelik olmadı bende 3x3 denedim bunuda olmadı zanederek karapıçak nikini denedim başak bi mail adresimde acep mynet olmuyomu deye şimdide mail adrseime girince farketim bununda üye olduğunu tekrardan tüm arkadaşlardan vede site yöneticilerinden özür dilerim ben bu nikim kulanmayı istiyorum öbür niki iptal olursa sevinirim kusuruma bakmayın


tekrardan herkese teşekürler vede cidden çoook hoş buldum
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, mt.izmir adına selamlar.
sevgi ve saygıyla kal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst