Herkese merhaba...

Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
Arkadaşlar herkese merhaba,

Uzun zamandır iş yoğunluğu vb sebeplerden dolayı üye bile olmaya fırsat bulamamıştım ancak sonunda foruma zaman ayırabileceğim bir döneme girmiş bulunmaktayım.

Öncelikle aranızda olduğum için çok mutluyum ve hem sizlerin güzel paylaşımlarını desteklemek hem de bilgi birikimim el verdiğince foruma katkıda bulunmak istiyorum.

Yaklaşık 8 Bin Km'lik bir motosiklet tecrübem var, İstanbul'da yaşıyorum kendi çapımda ufak tefek yenilemenin yanı sıra, genel olarak motosikletimin tüm bakımlarını ben yapıyorum. Hatta ufak bir atölyem de var diyebilirim...

Motosikletim Arora Avantgarde 150

İsmim Doğan, fuarcılık sektöründe digital pazarlama müdürü olarak çalışıyorum ama aslında Fransızca&İngilizce öğretmeniyim :) malum ülke koşulları...

Müzikle uğraşıyorum, elektro gitar çalıyorum, ufak bir sanat atölyem var vs vs...

Şimdilik bu benden bu kadar, umarım zamanla güzel arkadaşlıklar kurup fikir alışverişi içerisinde olabileceğiz..

Herkese tekrar merhaba:king:

Bu da bal porsuğum :)

p3KchR.jpg

68jjfX.jpg
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Doğan bey hoşgeldiniz. Izgara far daha iyi olmaz mıydı :)

Eküriler isimli bir grup var hiç buluşmadım ama İstanbul Avrupa yakası için buluşma yapıp sohbet etmek istiyorlar. Aklınızda bulunsun.
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
Doğan bey hoşgeldiniz. Izgara far daha iyi olmaz mıydı :)

Eküriler isimli bir grup var hiç buluşmadım ama İstanbul Avrupa yakası için buluşma yapıp sohbet etmek istiyorlar. Aklınızda bulunsun.

Hoşbulduk :)

O bant aslında yok şuan :) Konuyu açarken iş yerinde elimde olanları yükledim :) daha detaylıları evden hem yaptıklarımı anlatıp hem de motosikleti tanıtacağım konudan paylaşırız artık :)

Anadolu yakasında oturuyorum ama Avrupa yakasına da buluşmalara katılmak isterim :king:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz :)

Hoşbulduk :)
 
Katılım
3 Tem 2015
Mesajlar
216
Hoşgeldin Doğan, Eküriler'in lafı geçmiş hemen damlayayım dedim. Sadece Avrupa tarafı değil tüm İstanbul'da gezeceğiz ve sadece şehir içi ile kısıtlı kalmayacağız. Aramızda görmek isteriz. Bu Pazar günü Anadolu feneri'ne gidiyoruz aklında bulunsun. https://www.facebook.com/groups/331610087012797/

Hoşbulduk, en kısa zamanda katılmak isterim ancak geçen hafta 720 km yol yaptım bodruma kadar, benzin deposu çatladı, bu hafta sonu onu değiştirmekle uğraşıyor olacağım :) Gruba katıldım, takipteyim, beni almadan gitmeyin :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst