- Konu Yazar
- #1
Merhaba kolay gelsin ismim çağrı yaş 16 ehliyeti almaya az kaldı sizce nasıl başlamam gerekir bu sevdaya
bazı abiler scooter diyor bazı forumlarda okuduğum yazılarda düşük cc li motorlar öneriliyor sizce en doğrusu nasıl olmalı birde mopet ehliyet istiyormu ?