Herkese Merhaba

Katılım
17 Tem 2015
Mesajlar
23
Merhaba kolay gelsin ismim çağrı yaş 16 ehliyeti almaya az kaldı sizce nasıl başlamam gerekir bu sevdaya :) bazı abiler scooter diyor bazı forumlarda okuduğum yazılarda düşük cc li motorlar öneriliyor sizce en doğrusu nasıl olmalı birde mopet ehliyet istiyormu ?
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
mrb hoşgeldin. düşük cc bi vitesli bi başlaman en uygunudur bu işin. bütçen nedir bilmiyorum ama. yrb yada cbf150 ile başlaman en ideali olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst