Herkese merhaba,yeni yetmeyi kabul edermisiniz aranıza

Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
7
Merhaba arkadaşlar 20 yaşındayım kısmetse haziranın ortasında motor alıcam (cbr 125r da karar kıldım) ilk motorum ve sürüş tecrübemde yok , aslında ehliyetimde yok onuda bu ay alıcam :)

ekipman konusunu hala araştırıyorum ama çok önemli olduğunu biliyorum hafife almam asla.
Hayırlı sürüşler herkese :cherry::king:
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
hayır etmeyiz yeni yetme seni git mataronu evraklarını tamamla 10,000 km yap 600cc üstü birşeyler al öyle gel :D
 
Katılım
13 Nis 2016
Mesajlar
7
600 cc için en az 3 senem var hocam naptın :) araba tecrübem var sayılmazmı :)ama 10000 e garanti vereyim burdan 2-3 aya olur en fazla aldıktan sonra
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst