- Katılım
- 13 Nis 2016
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar 20 yaşındayım kısmetse haziranın ortasında motor alıcam (cbr 125r da karar kıldım) ilk motorum ve sürüş tecrübemde yok , aslında ehliyetimde yok onuda bu ay alıcam 
ekipman konusunu hala araştırıyorum ama çok önemli olduğunu biliyorum hafife almam asla.
Hayırlı sürüşler herkese :cherry::king:
ekipman konusunu hala araştırıyorum ama çok önemli olduğunu biliyorum hafife almam asla.
Hayırlı sürüşler herkese :cherry::king: