- Konu Yazar
- #1
cümleten selamlar;
motosikeltten hiç anlamayan birisi olarak motosiklet almayı düşünüyorum. kendimi bildim bileli araba kullanırım ama motosiklet kullanmak pek gelmedi aklıma. arabayı bizim peder bey iş gereği her gün alıyor benim ihtiyacım olsa taaa çarşıya git arabayı al sonra işini hallet arabayı bırak vs.vs.vs yapmak pek zahmetli olmaya başladı ve ne uğraşıyorum gidip bi motor alayım canım istediği zaman çıkar işlerimi hallederim dedim, aslında ilk başlarda araba almak istedim ama malum, adam öğrenci olunca böyle alternatifler arar oluyor:cherry:
lafı daha fazla uzatmadan meseleye gireyim, araştırdım ölçtüm tarttım kafamda birkaç tane motosiklet modeli oluştu, bunlar yamaha ybr 125, honda cbr 125, yamaha yzf 125 ve zealsun 150-19. görünüş olarak mükkemel olan yzf 125 e 4500€ fiyat çekmişler, ben o fiyata gider 2. el araba alırım, ee yzf 125 i gördükten sonra cbr 125 i alınca adamın içinde uhte kalır diye 2 sini eledim, ybr 125 i alacağıma daha şekil, karizma ve ben burdayım diyen 150-19 u alırım dedim ama bildiğiniz gibi ÇİN MALI damgası yemiş bi araç olduğu için sürümcemede kaldım, çin malı şöyle bozuluyor, çin malı böyle arıza yapıyor diyen çok fazla. sizin motosiklet bilginiz benimkinden fazla olduğundan size sormak daha mantıklı geldi, ben bu makinayı alırsam memnun kalır mıyım yoksa pişman mı olurum??? sen bunları boşver 150-19 alacağına git ybr 125 ya da başka bir model al kafan rahat olur sorun fazla çıkarmaz mı dersiniz...
saygılar...
motosikeltten hiç anlamayan birisi olarak motosiklet almayı düşünüyorum. kendimi bildim bileli araba kullanırım ama motosiklet kullanmak pek gelmedi aklıma. arabayı bizim peder bey iş gereği her gün alıyor benim ihtiyacım olsa taaa çarşıya git arabayı al sonra işini hallet arabayı bırak vs.vs.vs yapmak pek zahmetli olmaya başladı ve ne uğraşıyorum gidip bi motor alayım canım istediği zaman çıkar işlerimi hallederim dedim, aslında ilk başlarda araba almak istedim ama malum, adam öğrenci olunca böyle alternatifler arar oluyor:cherry:
lafı daha fazla uzatmadan meseleye gireyim, araştırdım ölçtüm tarttım kafamda birkaç tane motosiklet modeli oluştu, bunlar yamaha ybr 125, honda cbr 125, yamaha yzf 125 ve zealsun 150-19. görünüş olarak mükkemel olan yzf 125 e 4500€ fiyat çekmişler, ben o fiyata gider 2. el araba alırım, ee yzf 125 i gördükten sonra cbr 125 i alınca adamın içinde uhte kalır diye 2 sini eledim, ybr 125 i alacağıma daha şekil, karizma ve ben burdayım diyen 150-19 u alırım dedim ama bildiğiniz gibi ÇİN MALI damgası yemiş bi araç olduğu için sürümcemede kaldım, çin malı şöyle bozuluyor, çin malı böyle arıza yapıyor diyen çok fazla. sizin motosiklet bilginiz benimkinden fazla olduğundan size sormak daha mantıklı geldi, ben bu makinayı alırsam memnun kalır mıyım yoksa pişman mı olurum??? sen bunları boşver 150-19 alacağına git ybr 125 ya da başka bir model al kafan rahat olur sorun fazla çıkarmaz mı dersiniz...
saygılar...
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.