Hâlâ kar yok.

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
25 Kasım 2007 Antalya

Günlerdir amacımız yükseklere çıkıp karla buluşmak.
Bugün de o niyetle çıktık Bey Dağları'na ama amacımıza ulaşamadık.
Aslında zirvelerde biraz kar var ama, oralara çıkmak için helikopter gerekli.
1.jpg


Yine de çok keyifli bir gün.
Sabah saatlerinde biraz üşüsekte, güneş kendini gösterdikçe hava ısınıyor.
2.jpg


3.jpg


Daha önce de hoplayıp zıpladığımız bu tepeciklerde biraz azıyoruz.
[YT]H533fk_rkmY[/YT]

İyice ter atıp yorulduktan sonra acıkmışız.
Daha önce ateş yakılmış bir yer bulunca mola veriyoruz.
4.jpg


Yücel sucukları hazırlarken ben de çevrenin bir kaç fotoğrafını çekiyorum.
5.jpg


6.jpg


Karnımız doyduktan sonra hiç beklemeden yola koyuluyoruz.
Verici istasyonunun arkasındaki yoldan Göynük kanyonuna iniyoruz.
7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


Daha önce Yücel bu yolu denemiş ama yolda göçük olduğu için sonuna kadar gidememiş.
Ne mutlu ki o göçüğü onarmışlar.
Buz gibi bir pınardan su içmek için duruyoruz.
12.jpg


13.jpg


Kanyonu bitirip Göynük'e çıkacağımız umuduyla yolumuza devam ediyoruz ama başka bir göçüğün oluştuğunu görüyoruz.
Hadi buradan geçtik diyelim, daha ileride ne var diye bir keşif yapıyoruz ve ileride geçilmesi imkansız yerler olduğunu görüp geri dönmeye karar veriyoruz.
14.jpg


15.jpg


16.jpg


Herkese mutlu geziler diliyorum.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Oy oy oy hocam oralara SkyTeam le çıktıysanız gayet iyi bende hafif birşeyler düşünüyorum.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Abi, küresel ısınma muhabbeti işte...:cyclopsan

Doğa her ne kadar yeşil görünse de ; beyaz yorgana ihtiyacı var maalesef... :pale:

Umarım bir an önce KAR 'a kavuşur...:cat:
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Resimler süper :)
Bende diyorum burası neresi :)
Görmedim Antalya yazdığını :p
Çok güzel yerlermiş, inşallah bizede nasip olur bi gün oralara gitmek :p

Paylaşım için teşekkürler :rendeer:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Doğanın dengesi için şart olanlardan biri de bu kar meselesi paşam...Ayrıca harika bi keşif olmuş tekerinize sağlık...
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Kasım ayında Antalya'da "hala kar yok" demek enteresan geldi bana :mrgreen:

Ankara'nın ilçelerinde kar görmek için dağa çıkmaya gerek yok abi, yola çıkmak yetiyor :cherry:

Güzel gezi, enduroculara yakışmış :cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
hocam ayaginiza saglik..gene gezmissiniz..yaa sizin katira ne oldu bayadir gormuyorum..sattinizmi..?bide su sarkiyi soyluyen adamin adi ..? muthis rock soyluyor..
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi çok güzel ama resim az,sanki tadı damakta kalsın diye böyle yapmışsın.
abi antalya zaafım var.ne olur bi dahakine daha çok resim çek:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
yaşasın bolu'ya ilk kar bugun yagdı:)

Gezi herzamanki gibi yine mükemmel olmus... Aynı ilde olsak sizlerde cok keyifli dakikalar geçiririz. Ellerinize sağlık teşekkürler :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Bursa da kar dün yağdı,sevindim çünkü geçen senelerde 4-5 metre kar yağan bölgelerde 2006-7 sezonunda 80 cm kar yağmıştı.
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
İHTİYAR;873792' Alıntı:
Oy oy oy hocam oralara SkyTeam le çıktıysanız gayet iyi bende hafif birşeyler düşünüyorum.
Her yola geliyor bu SkyTeam..
Fazla zorlamayın yeter.

Kasım ayında Antalya'da "hala kar yok" demek enteresan geldi bana :mrgreen:

Ankara'nın ilçelerinde kar görmek için dağa çıkmaya gerek yok abi, yola çıkmak yetiyor :cherry:
Ankara'ya gelmek yerine dağlara çıkmak daha kolay geliyor kara ulaşmak için ama bu sene biraz geç gelecek kar..

sizin katira ne oldu bayadir gormuyorum..sattinizmi..?bide su sarkiyi soyluyen adamin adi ..? muthis rock soyluyor..
KaTırıM duruyor. Debriyaj balatalarını yeniliyorum şimdi. Bundan sonraki geziyi onunla yapmayı düşünüyorum.. Özledim keretayı.. :)

abi çok güzel ama resim az,sanki tadı damakta kalsın diye böyle yapmışsın.
abi antalya zaafım var.ne olur bi dahakine daha çok resim çek:rendeer:
Benim çektiğim yüzlerce fotoğraf var aşağıdaki linkte..
http://www.motosiklet.net/forum/search.php?searchid=736036


yaşasın bolu'ya ilk kar bugun yagdı:)

Gezi herzamanki gibi yine mükemmel olmus... Aynı ilde olsak sizlerde cok keyifli dakikalar geçiririz. Ellerinize sağlık teşekkürler :mrgreen:
Karın keyfini çıkarın.. Bolu'da da ne güzel olur dağlar..
Bu taraflara gelirsen haberimiz olsun dostum..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst