hadi bunu yapında göreyim

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Benim motorda da o kadar düğme olsa, :queen:
Bende yaparım.. Ama yok ki!! :salut:
Ama yapamayadabilirim.. :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
O yapmasında ben mi yapayım..... O kadar para veriyo adam.....Yapacak tabi....:p
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
yahu ne var bu kadar abartıosunuz:cherry:... bende yaparım:mrgreen::queen:
helal olsun diyeyim ben...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Monitörün içine girip adamın arkasına oturuveresim geldi :mrgreen:
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
624
durun durun ben 2 gecedir deniyorum benim gv 650 le. 50 seneye kalmaz yaparım. :queen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
abi adam motoru calıstırmak için kaç tane düğmeye bastı laaa ben en son 19734 saydım benim motorda o kadar düğme olcak walla calıştıramam gideceğim yere 2gün inceden yola cıkarım çünkü motoru anca çalıştırırım:p:pr::queen:
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
Meloacan abi al benden de okadarrrr Motor mu sürüyoruzzz F-16 MI Sürüyoruzz Belli değilllll :queen: :cherry: :queen: :bounce:
 
Katılım
22 May 2003
Mesajlar
654
Ayda birkaç kez ön çatal değiştirebileceksen iyi hareketler bunlar....

Başarılı...

:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst