kendimi bildim bileli motora binerim. şimdiye kadar hiç ama hiç böyle orta yerde durmadım. çünkü aklım çıkıyor. yazı çok güzel ve anlamlı çok hoş olmuş. yalnız devir eski devir değil artık. acemisi, sarhoşu, ehliyetsizi, bilgisizi, karaktersizi, ehliyeti yeni alanı var. arkadan birisi bir geçirdimi, öle orta yerde durmayı ve yolu kimin yaptırdığını anlarsın. kusura bakma. haksızmıyım arkadaşlar. lütfen kenarda duralım.