güzel yazı :)

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2013
Mesajlar
123
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adam haklı :)
 
Katılım
14 Nis 2010
Mesajlar
47
kendimi bildim bileli motora binerim. şimdiye kadar hiç ama hiç böyle orta yerde durmadım. çünkü aklım çıkıyor. yazı çok güzel ve anlamlı çok hoş olmuş. yalnız devir eski devir değil artık. acemisi, sarhoşu, ehliyetsizi, bilgisizi, karaktersizi, ehliyeti yeni alanı var. arkadan birisi bir geçirdimi, öle orta yerde durmayı ve yolu kimin yaptırdığını anlarsın. kusura bakma. haksızmıyım arkadaşlar. lütfen kenarda duralım.
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
549
kendimi bildim bileli motora binerim. şimdiye kadar hiç ama hiç böyle orta yerde durmadım. çünkü aklım çıkıyor. yazı çok güzel ve anlamlı çok hoş olmuş. yalnız devir eski devir değil artık. acemisi, sarhoşu, ehliyetsizi, bilgisizi, karaktersizi, ehliyeti yeni alanı var. arkadan birisi bir geçirdimi, öle orta yerde durmayı ve yolu kimin yaptırdığını anlarsın. kusura bakma. haksızmıyım arkadaşlar. lütfen kenarda duralım.


normalde haklısında o dayı kırmızı ışıkta durmuş ve sola sinyal vermiş yapabilecek bişeyi yok :)
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
hayret antalyalılardan böyle bir hareket, takdir ettim amcayı :):)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst