Gülmekten öleceksiniz ... Versiyon 2

Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Aslında 1. bölümün aynısı :p. Ama o başlığa tekrardan bakmayacağınızı düşündüğüm için bir topic daha açtım. Arkadaşlar başlık altında oradaki ses dosyalarını nasıl indirebileceklerini sormuşlar. Ben sizin için linklerini buldum en az 1 saatimi aldı php code ların içinden ayıklamam ama olsun size değer :rendeer:. İşte linkler;


http://www.izleyin.com/icerik/sesler/dbank.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/mahmutabi/turkish-jingle-bells.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/mahmutabi/sevkikibar.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/mahmutabi/worldsink.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/mahmutabi/dodo.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/mahmutabi/eminem.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/mahmutabi/yesterday.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/mahmutabi/ciaobella.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/mazotcu.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/tromso-ridvan.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/cayciremzi.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/atambaba.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/berksikidim.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/serkanlazca.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/resulbalay.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/kurbaa.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/vercenmi.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/lavidan.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/osurukmarsi.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/afedersin.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/yesilcam1.wmv
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/srkn.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/berk.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/daldandala.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/nane.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/bizimmurat.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/cemyilmazturkpolisi.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/cuneytarkin.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/ediz.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/telefonsakasi1.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/ibrahimtelefonsakasi.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/umitbesen.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/funku.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/hakangunduz.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/hapishanedenmektup.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/kadiky.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/kaportaci.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/kiz.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/serdarortac.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/siva.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/sofben.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/koca.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/karpuz.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/kiyma.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/vali.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/yarat.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/sakin.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/tornaci.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/tofaskomik.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/telesekreter.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/mbababegesel.wma
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/ata.mp3
http://www.izleyin.com/icerik/sesler/temelrap.mp3

hepsi test edilmiş ve onaylanmıştır :). İyi eğlenceler ...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
FlashGet programınız varsa sayfaya sağ tuşla tıklayın ve Download All by Flashget sekmesini seçin :p ...
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Olmadı FlashGet programını açın ve Edit sekmesinden Paste URL sekmesini seçin sonra bu sayfaya geçin ve linkleri kopyalayın FlashGet devreye girecektir. Daha napayım ben size :p ...
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
MeTaLLLLL Daha sadece birinci linki indirdim dinliyordum ki yarıldım Fakat Özellikle uyarırırım ki +18 bu :))
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Abi zaten bundan önce numan_tas ın açmış olduğu başlıktaki sitenin içeriğinde mevcut bunlar. Arkadaşlar orada sormuş "bunları siteye girmeden dinleyemiyoruz. İndirmenin bir yolu var mı?" diye ve bende link verdim. Olay bundan ibaret bilemem +18 mi +50 mi :p ...
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Önceki linkteki sistem "php" olduğu için dinlemek için indirmeyi beklemiyorsunuz, hemen yükleniyor, anında stream olarak dinliyorsunuz.. O link de buraya yazarsanız oradan dinlesin isteyenler. Oradan dinleyin, sonra indirmek istediklerinizi beğendiklerinizi buradan indirin..

Ben birçoğunu dinledim ama bir eleştirim var:

Küfürlü olan telefon şakalarının çoğu şaka olmaktan çıkmış, resemen suç işlemişler.. Dikkat ederseniz birçok telefon şakasında aynı hergele konuşuyor ve sürekli karşısındakini tehdit ediyor... Tehditler de öyle böyle değil, sürekli aynı şeyi söylemesi dikkatimi çekti.. Sürekli diyor ki;

"Ben Kürt'üm, oraya gelir seni öldürürüm, kurşunlarım... Bomba koyarım dükkanını havaya uçuracağım seni bıçaklayacağım vs.. vs" Bu arada da sürekli ağır küfürler ediyor... Burada en dikkatimi çeken şey şaka yaptığını sanan cahil herif sürekli "Ben Kürt'üm" diyor... Yani Kürtlerin böyle bir imajı oluşmuş malesef. Sanki bütün pislikler Kürt'lerden çıkar, Kürt'ler korkulacak barbar insanlarmış gibi sürekli Kürt olduğunu ve neler yapacağını söylüyor... Bu beni çok rahatsız etti. "Kürt" teriminin sürekli pislik işlerle anılması veya tehdit unsuru olarak kullanılmaya başlanması beni düşündürdü. Kürt'leri korkulacak ve serseri, bela ve düşman bir etnik grup gibi gösteriyorlar ki bu çok yanlış ve cahilce... Ben Kürt değilim ama Kürt'lerin de Türk olduğunu gözardı etmeyenlerdenim ama Kürtleri bu şekilde kullanmak, kürt olduğuna bile şüphe ettiğim bu insancıkların Kürt'lüğü tehdit unsuru olarak kullanarak "Ben Kürt'üm, herşeyi yaparım, öldürürüm yakarım" vs gibi göstermelerini kınıyor ve diyorum ki;
Böyle şaka olmaz, ben bu adamların yerinde olsam savcılığa başvurur, numarasını, kimliğini tespit ettirir ve bu serserinin anasından emdiği sütü burnundan getirirdim... Böyle şaka olmaz, bu resmen tehdit, öldürmeye teşebbüs, şantaj, ne ararsan var içinde... ve hiç de masum şakalar değiller. Buna şaka demek çok zor. Kadınlara bile "Ben Kürt'üm, şimdi oraya geliyorum seni şöyle yapıcam böyle yapıcam delik deşik edicem vs" şeklinde tehditler savruluyor. Bu şakaları yapanın "şaka" dan haberi yok galiba. Rezil bunlar rezil... Hiç gülemedim malesef.. Ama bazıları çok komik... Tofaş ile ilgili olana çok güldüm..
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"MeTaL", Baya uğraşmışsın,eline sağlık.Bende çatladım ama açamadım,yüklerken bekleyin diyo öyle kalıyo.Gülmüş kadar olduk.
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
SuperDude bunu tamamen arkadaşlara yardım amaçlı hazırladım ve herhangi bir art niyetim yoktu. Hatta test için indirdim sadece linktekileri daha dinlemedim bile. Kötü birşey mi yaptık diye düşünür oldum :) ...
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
318
Metal, sana bir sözüm olmadı yanlış anlama beni... :rendeer: Ben orda şakaları yapan adamdan bahsediyorum... Dinleyenler anlayacaktır.. Sen kötü bişey yapmadın ki... :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst