"Goldwing Retriever" Araba çeken motor

Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Tıkanan trafiğe takılmamanın goldwingin bir meziyeti olduğunu bilmiyordum. Neredeyse benim corsa kadar geniş zaten. Bir de arkasında römorkla aralara nasıl giriyormuş anlamadım. Gerçi İsveç diyor. orada tıkanan trafik kavramı bizimkinden farklıdır heralde. En sıkışık zamanda bile duran araçların arasında epeyce mesafe vardır, ki bu durumda da kurtarıcı araç olarak motosiklet yerine araba tarzı birşey daha mantıklı gözüküyor. Yine de böyle bir işte çalışır mısın deseler, işi gücü bırakıp İsveçe giderdim heralde... :)

Arkadaki çekici katlanıyor, fotoğraflara bakarsanız. Adam yolda kalmış, hemen yetişiyor işte. Gayet mantıklı bence.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
türkıyede olsa aracımı bozar bir goldwing tarafından cekılmek isterdım binemedık bari ceksin bizi:mrgreen:
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
289
Aslında işlevsellik güzel, zaman kazanma açısından başarılı bir proje.
Ama bir yandan da yazık, anası ağlıyordur motorun..
Normal şartlarda 2 kişi ve eşyalarla ortalama 200-300 kg. taşıma kapasitesi için üretilmiş bir motor için 2,5 ton hiç de az sayılmayacak bir yük olsa gerek.

sonuçta 2,5 tonu sırtına yüklemiyor, sadece asılıyor :p

bence süper bir buluş :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tıkanan trafiğe takılmamanın goldwingin bir meziyeti olduğunu bilmiyordum. Neredeyse benim corsa kadar geniş zaten. Bir de arkasında römorkla aralara nasıl giriyormuş anlamadım.

Bu teknoloji, tasarım, 3-4 yıldır var zaten...


Eğer resimlere bakarsanız verilen linkten göreceksiniz ki arkasında sureklı acık bır römorkla gezmiyor bu alet, bu yuzden yeterınce kıvrak aynı sektördeki bir çok araca göre...

İsveçte hazırlanmış oldugu yazıyor fakat sadece İsveç kullanmıyor bunu buradan da belirteyim bir çok ülke bu mantıklı şeylerle tanıştı bile...

Alın bunlarda benden...

japanese-tow-cycle-1.jpg


japanese-tow-cycle-4.jpg


japanese-tow-cycle-3.jpg


bir de youtube linki koyuyorum

http://www.youtube.com/watch?v=AuL7cOO6EfY&feature=player_embedded
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
6
zuhahaha: brakında ceksin artık ooo motor oo arabayı ben mondial 150 hs yle 1050 kg lık arabayııı 4 km cktımm: ) blatayı elıme aldım ama cktım: ) cektikten bir gun sonra motor sarsıntılı kalkıyodu 20 liraya patladı XD
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst