- Katılım
- 13 Eyl 2013
- Mesajlar
- 3,093
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar şu kasktan almıştım.
http://urun.n11.com/kask/givi-504-spectrum-siyah-yesil-kask-P147450497
Lâkin bedeni büyük geldi, 2 kere kullandıktan sonra bunu fark ettim. ( BUFF takmayınca bol oluyor)
Tertemiz çiziksiz. İçini koklarsanız sıfır fabrika kokusu falan var zaten. Başka kask aldım şimdi.
300Tlye vereceğim bunu.
Beden: LARGE
http://urun.n11.com/kask/givi-504-spectrum-siyah-yesil-kask-P147450497
Lâkin bedeni büyük geldi, 2 kere kullandıktan sonra bunu fark ettim. ( BUFF takmayınca bol oluyor)
Tertemiz çiziksiz. İçini koklarsanız sıfır fabrika kokusu falan var zaten. Başka kask aldım şimdi.
300Tlye vereceğim bunu.
Beden: LARGE