Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
selam arkadaşlar 1100 dragstarımı satıp fazer aldım ama daha motoruma binemedim hava dan dolayı yağmur yani cooper den turınge geçtim motoru nasıl kullan malıyım turing hıç kullanmadım yardım için teşşekkurler. selam lar sevgi ler saygı lar
slm arkadaşım
öncelikle şunu belirteyim motorunu değiştirmekle en iyi seçinini yapmışsın
hayırlı olsun kazasız sürüşler dilerim daha önce motor tecrüben var anladığım kadarıyla sen artık bilirsin neler yapman gerektiğini...