- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 2,748
- Konu Yazar
- #1
selam ben g.o.paşadan cihan düşündümde bu semten olanlar tanışalım konuşalım sonra bi hafta sonu toplanıp ufak bi gezi yapalım istanbyl için hee nsaı iyi olmaz mı arkadşlar herkez buraya yaşını ne iş yaptıgını motorun markasını yazsın amaç tanışmak sonra msn ye ekleyelim birbirimizi bekliyorum arkadalar.....:queen: :queen: :queen:
bi tane g.o.paşadan arkadaş yokmu yaa
r:
r:
bi tane g.o.paşadan arkadaş yokmu yaa
Son düzenleme: