GAZİOSMANPAŞA lı arkadaşlar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
selam ben g.o.paşadan cihan düşündümde bu semten olanlar tanışalım konuşalım sonra bi hafta sonu toplanıp ufak bi gezi yapalım istanbyl için hee nsaı iyi olmaz mı arkadşlar herkez buraya yaşını ne iş yaptıgını motorun markasını yazsın amaç tanışmak sonra msn ye ekleyelim birbirimizi bekliyorum arkadalar.....:queen: :queen: :queen:

bi tane g.o.paşadan arkadaş yokmu yaa:pr: :pr:
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst