- Katılım
- 14 Ara 2006
- Mesajlar
- 236
- Konu Yazar
- #1
Slm arkadaşlar.Bu Cup modellerinde ve scooterlarda gaz teli takılı kalırsa ne yapmak gerekir.Vitesli motorlarda böle bi şey olsa debriyajla durumu kontrol edebilirim sonuçta gaz takılı kalsa bile motor gücünü aktarmaya veremez.Peki ya cuplarda ve scooterlarda ne yapmak gerekiyor.Yardımcı olursanız çok sevinirim.