- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 4,906
- Motosikleti
- Harley Davidson Softail 107
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar ben bir Hussar aldım (henüz 50 km'de) ve sanırım km eksik gösteriyor. Hergün arabayla geldiğim yol 23 km, ama motrun km si bunu 18 olarak kaydediyor
önemsiz gibi gözüksede aslında bu bence önemli bir konu; çünkü 1. yaptığınız yolu yanlış gösterir 2. yaktığınız benzini yanlış hesaplatır 3. hızınızı yanlış gösterir. Az buz değil yaklaşık olarak %20 eksik hesaplıyor yani şimdi bu şu mu demek? henüz rodaj aşamasında olduğu için ben 60 la gidiyorum (gösterdiği bu) ama o anki hızım bu hesapla 72-73 filan olmalı. Yanlış anlaşılmasın benim derdim rodaj değil. Bu eksikliğin nedeni ne olabilir nasıl giderebiliriz (servise gidecem bugün ama yinede size sorayım bi) daha önce böle bir durumla karşılaşan var mı? Acaba bütün Hussar larda varmı böle bişey, sanırım bu "fazla yakıyor" ve "basmıyor" muhabbetleri bununla alakalı. Teknik ve matematik bilgisi olanlar, lütfen şöyle buyrun 