:flower: ANTALYA'DAN SELAMLARR :flower:

Katılım
2 Kas 2015
Mesajlar
0
herkese merhaba Antalyadan herkese selam. adım emre 21 yaşındayım çocukluğumdan beri motorsiklet tutkunuyum ilk motorum klasik mondial 125mg idi onla başladım motorsiklet serüvenüme :) bi süre kullandıktan sonra arkadaşımında tavsiyesiyle ybr 125 aldım çok beğendiğim bir motordu zaten 2004 kasa japon mavi olanını almıştım uzun süre onu kullandım şehir içi uzun yol baya tecrübem var.Askere gitmeden önce borctan dolayı satmak zorunda kaldım hala içim gidiyo sattığıma 1.5 sene oldu :)şimdi askerden geleli 3 ay oldu yine bir motor alasım var bütçem pek fazla olmadığı için bütçeme göre birşey alacağım küba'nın cr1 modelini gördüm çok hoşuma gitti bayiyi aradım ellerinde son 2 tane kalmış şuanda kampanya varmış 3.800 e düşmüş fiyatı çok beğendi motoruda insallah yarın gidip bi canlı canlı görüp almayı düşünüyorum tekrardan bu motorla bir motorcu kardeşiniz olarak aranıza katılıcam insallah :) herkese iyi forumlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst