Fila Ducati Monster Ayakkabısı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Fotoğrafta görünen Ducati ayakkabısı Olivier Henrichot tarafından tasarlanan bir konsept. Coroflot sitesinde yayınlanan Fila Ducati Monster konsepti ayakkabı tasarımı aracının iskeleti ve benzin deposunu hatırlatıyor.



Monster bazlı bir diğer ayakkabı 2003 yılında yapılmıştı. Fila-Ducati superbike sponsor ortaklığı sonucu çıkan bu ayakkabı hakkında daha detaylı bilgiyi tasarımcı Olivier ‘in sitesinde bulabilirsiniz.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • bigfiladucatimonstersho.jpg
    bigfiladucatimonstersho.jpg
    12.4 KB · Görüntüleme: 8,695
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
Kac paraymis bu?nerden temin ediliyo?
Guzelmis ama cizmesini tasarlasalar daha iyi olurmu motosikleti ducati olanlar alirdi...:mrgreen:
mevcut linkdeki sitede fiyat vs.. bulamadim design dan bahsediyo ve cizimler mevcut..
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ayakkabiyi almak kolay da.

Nerde boyatacaz?

Google a sordum bu abiyi tarif etti.:p

lostb.jpg
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
112
bu ayakkabı bana bi basket ayakkabısını hatırlattı ama tam çıkaramadım
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
üstteki resım sivri burun ayakkabıya alttaki işe basket ayakkabısına benzio =)
krampon çıkarsalar alırdım :p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
bir ayakkabı alana bir ducati bedava derlermi acep:silent:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
varya kesin bi meltzeller 190 lik arka lastik fiyatidir bu usta...:mrgreen:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
bende Ducati Testastretta White modeli var tavsiye ederim

Alttakinin kırmızı yerleri yerne siyah var

6406771360_exlg.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ayyy erhan(skull) banaa bunuuu alll...bundan istiyorum hayatım...:p reklamını yaptık bi dene yollarmı dukati bize...
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
Ben geçen kış pumanın Ducatisini görmüştüm baya iyyidi ama tuzluydu vitesliye daha var diye almadım ,
puma-ducati-11.jpg


bu arkadaştı hiç fena değil
 
Katılım
22 Ağu 2009
Mesajlar
112
80 ile 150 lira arası bu son paylaşılan puma türleri ayakkabılar
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
ben 110 a aldım.

Deri olan ve olmayan ver ben deri olanı aldım cidden cok güzel bir ayakkabı tavsiye ederim
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
neyse ben hele duzeleyimde sonra ducati alayimda ondan sonrada nasipse ducatinin ayakkabisi kalsin geriye ne diyim....
YAhuu daha ben ayagimi basamiyom uleyn...He bak ducatinin koltuk degnegi varsa alirim bak...:cherry::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst